/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
giv finger
Fra : mbc208
Vist : 19983 gange
55 point
Dato : 01-04-08 21:55

hej:D
jeg skal have en pige på besøg imorgen aften , og jeg vil gene prøve og five hende finger.
men aner intet om hvorfor man gør , hvad for et hul og alt det der :plz hjælp mig tak_D

Kommentar
Fra : Kaspern

Dato : 01-04-08 22:01

Hvor gammel er du?

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 01-04-08 22:03

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 22:06

Hej med dig.
Ja jeg syntes ikke det er det første man gør når man skal ha en pige på besøg

Kommentar
Fra : iah

Dato : 01-04-08 22:06

Tja, det er jo den 1. april...

Kommentar
Fra : camel30

Dato : 01-04-08 22:07

Har lige kigget lidt på dine tidligere indlæg.......du blir åbenbart yngre med tiden....hvordan gør du???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 22:09

Citat
Tja, det er jo den 1. april...

Det var først i morgen hun skulle komme. Der er det d.2 april

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 01-04-08 22:16

min eks kunne godt lide at man sådan (nærmest kilede hendes klitoris) for at finde det skal du sæte fingeren i "sprækken" og bare føre den op af til du kommer til en lille bugle af en art. men nogen piger kan ikke lide det. men skeden er nederst i "sprækken":)

Accepteret svar
Fra : Kaspern

Modtaget 37 point
Dato : 01-04-08 22:16

Her er forskellige tidligere svar som er givet!!!

1.Sv: Give finger?
duu skal starte langsomt det er få piger det kan lide at drengene bare køre fingeren ud og ind.... så masser' klitoris, men IKKKE for hårdt..
kig på pigen i mens.. fingeren skal helst langt op, ellers mærker hun intet... så laver du den der "kom her" med fingeren.... haaber du kunne bruge dette..

2.Sv: Give finger?
jeg kan bedst lide, når det er med én finger. og man skal variere tempoet, og for guds skyld vær forsigtig omkring klitoris.

3.Sv: Give finger?
prøv dig frem.. men prøv den der kom her med fingeren når du har den oppe i hende.. så rammer du g-punktet hvis du vender fingeren rigtig:)

4.3Sv: Give finger?
Jeg synes sjældent det er særlig rart at få finger? Vedkommende skal virkelig være "god" og kende dig og dine lyster godt. Synes jeg.
Men jeg vil tro du skal starte med at massere klitoris og så ellers lave den der "kom her" - bevægelse. og så skal hun være våd før du maser fingrene op i hende.

5.Sv: Give finger?
Jeg kan bedst li´ at få masseret Klitoris imens der bliver stukket en finger op som laver "Kom Her" bevægelse. Det er nok aligevel bedst at spørge HENDE hvad hun helst vil ha´.. Håber du kan bruge det..:)

6.#29Sv: Give finger?
den der kom her en virker var sammen med kærsten her og er temmelig sikker på hun kunne lide det!!

Hehe.. Håber det var svar nok...

Mvh Kasper

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 01-04-08 22:27

du bruger jo bare andres svar? scammer

Kommentar
Fra : Kaspern

Dato : 01-04-08 22:33

Ja.. For folk kan *** bare søge på Kandu.dk eller en hvilken som helst anden søgemaskine.. og der kommer 100000000******* Svar....

Så hvorfor ikke...

" Tilknyttet komm.."

Folk på div. Forums og "spørgsmålstillende hjemmesider har ****** en tendens til at svine andre til fordi de minder folk om at svaret som regel ikke er længere væk end www.google.dk...

Altså det kan man *** godt blive lidt træt af i længden

Kasper

Kommentar
Fra : iah

Dato : 01-04-08 22:35

Citat
Det var først i morgen hun skulle komme. Der er det d.2 april

Ganske rigtigt piaskov men spørgsmålet er jo stillet i dag æ' å' og det kan man da ikke som et fornuftigt tænkende menneske tage alvorligt - eller hvad?

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 02-04-08 04:26

er DU KOMMET_gået_ eller sagde damen,,,,,,,,,,, TAK

Godkendelse af svar
Fra : mbc208

Dato : 02-04-08 06:34

Tak for svaret Kaspern.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-04-08 09:17

Flot annuleret spørgsmål om at drikke hvor vi var en hal hær inde for at hjælpe dig

http://www.kandu.dk/Spg114469.aspx

Med den form kan du ikke fremover at folk skal tage dine spørgsmål alvorligt endsige gide at svarer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-04-08 09:18

forvente mangler ...gæt selv hvor