/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Cobra 1046 Centrallås styring
Fra : sjagget2003
Vist : 1696 gange
100 point
Dato : 25-02-03 23:41

Er der nogen der ved hvilke farve ledninger der går til hvad på en Cobra 1046

Mangler monterings diagram, har snakket med leverandøren og de påstår at
de kun har et på Italiansk...lol og desvære ikke levere til private...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-02-03 11:55

Hvad fanden er det for en pis-leverandør. Gad vide om de kan tillade sig at gøre det? Har du købt den brugt? I modsat fald skal der jo følge diagrammer og papirer med, ellers må skidtet slet ikke sælges i DK.

Kommentar
Fra : sjagget2003

Dato : 26-02-03 12:32

Ja det må du nok sige. Systemet sad i bilen da jeg købte den, mit problem vare bare at nøglen ikke var med så måtte bestille en ny nøgle og kunne så ikke få skidtet til at virke, så jeg ringede til leverandøren og de var da også meget flinke i starten til de fandt ud af at jeg ikke var forhandler, men bare privat.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 26-02-03 12:56

Se se, så må du jo have fat i ørene på bilforhandleren

Kommentar
Fra : sjagget2003

Dato : 26-02-03 22:36

Hehehe!!! tak for kommentarene, ikke til megen hjælp, men trods alt lidt kulør på indlæget og jeg har fået fat på ledningsdiagram, jeg acceptere dit svar om ikke andet så for din humor...lol.

Godkendelse af svar
Fra : sjagget2003

Dato : 26-02-03 22:37

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : klyner

Dato : 15-06-03 20:11

Hej.

Jeg har samme problem. Jeg har godt nok et diagram, men jeg syntes det er lidt mangelfuldt.

Mangler diagram til Cobra 1046

Kommentar
Fra : Bucher.dk

Dato : 08-04-04 14:09

Hej, Jeg mangler også et diagram til 1046

Diagrammet må gjerne være manglefuldt, alt har interasse :)

Kommentar
Fra : Bucher.dk

Dato : 14-04-04 10:25

OK, Jeg har fådet fat i det orginale diagram til Cobra 1046 og du kan hente det her..
http://www.bucher.dk/dload.php?action=file&id=2
Det kræver dog at du tilmelder dig mit forum, det er gratis ;)

Mvh. Bucher.dk