/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ANIMATIONER????
Fra : nokia3510
Vist : 431 gange
41 point
Dato : 25-02-03 15:55

Nogen der kender et sted hvor man kan downloade/sende/et-eller-andet animationer til 3510(((nej ikke """I"""((((

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 25-02-03 16:24

Hej...!

Har du prøvet denne side http://www.smspost.dk/mms_animationer/

ved ik helt om det virker,men prøv

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 27-02-03 10:19

Hej...

Prøv www.beskeder.dk

det skulle virke...

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 26-03-03 21:43

JA Men gerne gratis

Kommentar
Fra : ToXo

Dato : 27-03-03 14:06

Så skal du prøve www.mobiscope.dk, lige nu kan du kun downloade til din com. men hvis du bliver medlem står der at wap også snart er oppe.

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 29-03-03 13:29

Jo tak kammerrat - der er ingen animationer på den hjemmeside...!

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 29-03-03 13:41

Orv - det må du undskylde, for det er der skam alligevel - når du er signet up som medlem - men måske forstod du ikke spørgsmålet... Jeg citerer:animationer til 3510(((nej ikke """I"""((((" citat slut.
Dvs. at den side jo ikke kan bruges til en skid eftersom det hele er farvebilleder.

Kommentar
Fra : paddington33

Dato : 04-04-03 18:53

Nårr hvor synd har du ikke farve display..

tal dog pænt der er nogen der prøver at hjælpe dig...

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 06-04-03 13:21

øhhh det var ikke mig der skrev det!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : paddington33

Dato : 06-04-03 20:04

Nej det var santaB.. det kan jeg godt se.. men det var jo også ham der blev hjulpet...

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 19-04-03 13:10

Undskyld den lettere agressive stemningen der måske kom frem. Jeg havde en dårlig dag og var ved at blive rimelig frustreret over alle den indlæg som ikke hjalp noget. En del folk bruger dette forum til reklame for deres egen hjemmesiden eller lign. og så kan man bruge et kvarter af sin tid på at finde ud af at det var en blindgyde man var blevet ledt ind i... Det eneste det kræver er bare at man læser spørgsmålet rigtigt. Det bliver jo ligesom penslet ud at der ikke er tale om farvebilleder... Please - lad vær at spille vores tid.