/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Projektopgave om bøsser og lesbiske..
Fra : Beautymee
Vist : 315 gange
20 point
Dato : 25-02-03 11:05

Hai jeg er en pige på 15år der går i 9 kl, og har projekt opgave om bøsser og lesbiske..
Hvis du/i kender nogle gode sider eller bøger med mere om det vil i så ik skrive det til mig!? jeg har brug for jers hjælp til at komme vider med min opgave.. *ss*
Knuzz MiG...

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-02-03 11:41

gå ind på www.lbl.dk (Landsforeningen for Bøsser og Lesbiske's hjemmeside), eller bare søg efter bøsser og lesbiske på www.google.com =)

MVH Ostemanden

Kommentar
Fra : buko

Dato : 25-02-03 15:39

Har du Kærste på?Hvis ikk må jeg så få dit nummer eller mail.jeg også 15

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-02-03 15:45

LOL buko.... det her er ikk et træfpunkt.... hvis du søger en kæreste så prøv dating.dk!

Kommentar
Fra : buko

Dato : 25-02-03 19:15

Det var da bar lidt sjov

Kommentar
Fra : Tabbert2003

Dato : 25-05-03 23:35

Hej Beautymee!

Hvis du er seriøs omkring dit projekt og har brug for, at vide noget mere personligt om homoseksualitet, må du gerne kontakte mig, hvis du har nogle spørgsmål.
Jeg er Lesbisk og har været det hele mit liv.
Da der fortsat er fordomme omkring disse ting, vil jeg gerne være med til at oplyse lidt mere om det, så det ikke er så hemmeligt og mystisk.

Venlig hilsen Tabbert2003.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-05-03 23:44

hehe, da det er 3 måneder siden at dette indlæg blev skrevet, tror jeg at Beautymee er færdig med sit projekt.. og må derfor også gerne lukke spørgsmålet

MVH ostemanden!