/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
guitar
Fra : larsen7Rap
Vist : 704 gange
100 point
Dato : 20-03-08 21:36

hej alle sammen har brug for lidt hjælp her ,har set på en guitar der hedder, (resontar taga jasmine i hvid ) vil bare høre om der er nogen der kan for tælle mig om den er noget hver og hvad prise ca er på den fra ny , eller om der nogen der har nogen bud på hvad jeg ellers skal køber er lidt forvirret .

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-03-08 21:47

Hej jeg kender ikke lige den guitar, du omtaler. Men hvis det er dit første guitar køb, er der gode råd at hente her, inden du køber noget

Jeg har en akustisk western guitar af mærket Takamine, som jeg er yderst tilfreds med

http://www.akustikken.dk/begynder/koeb.asp

Kommentar
Fra : larsen7Rap

Dato : 20-03-08 21:55

er du startet på en western?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-03-08 21:57

næ, startede med en spansk/nylonstrenge - men fandt lige denne side med gode råd om guitarer/køb/behov
http://www2001168.thinkquest.dk/guitarkob.htm

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 20-03-08 21:58

Er der noget der hedder det?

Kommentar
Fra : larsen7Rap

Dato : 20-03-08 22:01

den hedder resonator tagamine jasmine og den er i hvid

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 20-03-08 22:04
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-03-08 22:08

Her kan du, på dansk, se priser og sammenligne Takamine guitarer
http://www.instrumentbasen.dk/Takamine-Akustisk-guitar-Guitar.asp

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 20-03-08 22:21

Det var ellers noget af nogle priser Er du nybegynder ?? for så ku da nok være du sku starte i en lidt billigere kategori .De ser ellers fede ud men det er jo ikke til at se på en guitar om den er god at spille på Den skal man jo have i hånden og føle på den og hører om den er båndfalsk og om der skal files lidt osv osv

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-03-08 22:25

Helt enig med suno, min 1. guitar kostede "billigt" Men jeg lærte at spille. Senere, købte jeg så den noget dyrere. Det handler virkelig ikke om dyre instrumenter, hvis man bare gerne vil igang

Kommentar
Fra : larsen7Rap

Dato : 20-03-08 22:27

nej har en meget billig spansk guitar , og har det best med en stål streng

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 20-03-08 22:43

Jasmine er en billigere kopi ad takemine. Men dog en ok guitar.

Jeg selv spiller på Fender i flere modeller

Godkendelse af svar
Fra : larsen7Rap

Dato : 21-03-08 13:37

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-08 15:36

Velbekomme Takker og bukker Jeg købte en rød halvakkustisk Tenson i Krakow i Polen i 2006 for den svimlende sum af 830,- og så var det også med ekstra strenge og en Guitartaske af temmelig god kvallitet Kan da så samtidig oplyse at de er billige med alt indenfor instrumenter forstærkere mmm.Jeg er sådan indrettet at det ikke rigtigt har været en god udlandsrejse med mindre jeg har et eller andet instrument med hjem