/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Xp Fryser
Fra : hugo34
Vist : 337 gange
100 point
Dato : 24-02-03 21:58

mit windows fryser hvis jeg surfer rundt på nettet
jeg har et asus a7v bundkort

nvida geforce mx 400

liteon brænder

creative sb 5,1 live lydkort

den fryser , jeg er snart helt rund på gulvet

hvorfor ? hvad kan jeg gøre

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-02-03 22:05

Hvor mange RAM har du?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-02-03 10:23

Hejsa Hugo34

Up! 'Det kan være mange ting, men smut lige ind og se om der er noget der konflikter inden du flår RAM klodserne ud.

Højre klik på Min computer, vælg egenskaber --> Hardware --> Enhedshåndtering

Har du her en masse gule ?-tegn er det her hunden ligger begravet.

Hygge...

Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-03 14:38

Hej
Sidder lige og rydder op i alle mine åbne / udestående svar. Kan se din stadig er åben, derfor disse spørgsmål:
- Var vores/mit svar ikke fyldestgørende?
- Har du bare glemt at acceptere svar/kommentar (til højre for kommentar)?
- Ønsker du stadig dit spørgsmål stående som åben?

God påske...
Søren