/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
DÆK + 1 par søm___
Fra : klamigen
Vist : 883 gange
100 point
Dato : 18-03-08 20:29

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:34

Skæv igen?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:38

Overvejet at nøjes med lidt færre guldbajere, så det ikke var nødvendigt at oprette en ny profil hver dag? Dette kunne jo være du kunne huske passwordet, hvis du holdt forbruget på bare en smule mindre!?!?!?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:46

Gider PsykoVits ikke lege med dig iøvrigt???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 21:53

Hvad er klumme nu også reduceret til et tal Ja han har jo også mange profiler Det burde sku da bestå af nuller Og skulle det virkelig være den rigtige 3773 så har jeg da godt nok mistet al agtelse for dig Rygklapper Men det er vel fremtiden med alle de syge profiler fra Klumme du syntes skal være toneangivne her men man skal jo syntes det er synd for sådan nogle forsmåede typer gå du tur på nørrebro sammen med klumme med hans nye rygmærke på du ved den der tegning med bomben i turbanen og se hvor langt i kommer I vil gører Kandu og danmark en tjeneste

Nå disken det var lige et sidespring. De ser sku fede ud de dæk Har ikke set det før men det er nok fremtiden men kan jo så frygte at det får folk til at kører dem for langt ned så der ikke er mere slidbane på.

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 22:15

->PsykoVits

Ved du hvad dit lille møgsvin? Jeg har ikke mistet agtelsen for dig? Har aldrig haft den! Du er simpelthen gennemført noget af det ubetinget dummeste der nogensinde har hærget Kandu. AJ hafde i det mindste viden om dette og hint, hvorimod du aner nada om 90% af det du forsøger at svare på.

At du så ophøjer dig selv til selvbestaltet moderator og vil til at fortælle om hvor skidt en ka'l Klumme er ,fordi han hopper ind i tråde og ævler, kan jo komme bag på selv den klogeste. Specielt når din egen specialitet er at hoppe ind i tråde og ævle. Senest hvor vi mødtes var det klokkeklart DIG der startede tilsviningerne. Ovenikøbet har du så den frækhed at sidde og bræge i dine egne tråde om at Klumme og undertegnede igen optræder på slap line. At enhver der så læser den, kan se at den aggresive part er SUNOVITS er jo ur-komisk.

Helt skægt bliver det når du forsøger at skyde undertegnede i skoen at jeg jagter kommaer og dårlig stavning hos dig. Det gør jeg ikke. Jeg falder derimod over tudelatterlige og nogengange livsfarlige svar-forsøg fra dig, OG dine sædvanlige googlerier (som du igen har fundet frem og åbenbart synes er fremragende).

Du er på godt jysk, et skøvl lille Sune!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-03-08 22:19

He he, sådan nogle (bare mindre altså ) har jeg på min kørestol.
Det er nyt, at man kan lave dem så de ikke er hamrende tunge, det var det der var problemet før. Det er altså fedt man ikke skal frygte glasskår og tegnestifter længere. Føj hvor er det træls at punktere...
Det sker altid på de mest uheldige tidspunkter...
f.eks var jeg for nogle år siden på weekendophold med min mand og vi havde været i Teateret i Århus og var på vej ud i bilen. Man skal som køretolsbruger "bagom" og det betyder vi skal gå af en lidt mørk vej og der var der en der havde moret sig med at smadre nogle flasker. Vi så dem ikke fordi det var så mørkt.
Kan i se det for jer? På jagt efter lappegrejer kl 22.00 en lørdag aften ?
- for det var sæføli det eneste jeg havde glemt..havde ellers alt muligt andet, unødvendigt med *GG*
Så, ja det er ikke så "tåget enda " 3773

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 22:23

Lappegrejer kan man få på dåse Mango. Bare træls at skille ad bagefter!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-03-08 22:28

Tænker du på dem man kan sprøjte ind i dækket?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 22:37

Ja detrv er jo virkeligt et godt foreslag så er det da helt færdigt bagefte Det må være en ægte Jysk ide

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 22:42

Og her kan du jo ikke blackliste mig såe Ang din tråd om den latterlige nød der spammer Kandu med poeintgivning Tror du virkelig jeg vil nedværdige mig til det ?? det skal man sku da være en klummeagtig person for at gører Han har jo også lige udgivet sig for at være mig ved at bruge mit billede i sin profil ham der din syge ven

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 22:47

Smut nu tilbage til dit mudderhul lille PsykoVits. Læs lige dine egne indlæg en ekstra gang. Er du ved at nærme dig tusind her inden for de sidste par måneder???? Klapodder!

Og dit lille fjog, kunne du læse bare en anelse indenad, havde du sikkert fattet ironien.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 22:48

Arhhh Mango, det er noget nød-noget.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 22:49

Fantastisk hvilken selvagtelse der er der hvor du kommer fra det er sku da der al mudderet er .Er det det jeg skal se ironien i Frem med spejlet du hyggespreder

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 22:50

Iøvrigt er du generelt BL hos mig PsykoVits. Nøjagtig som jeg er det hos dig! Men du må gerne ikke? Lige som når du starter tilsvining? Det er OK når bare det er dig, ikk'?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-08 22:55

Hej klamigen
Det er da enhver piges drøm at få sådanne dæk. Hold da op ,man slipper for det mas når man punkterer. Vi har jo desværre ikke så mange kræfter som jer gutter
Dem ønsker jeg mig til min fødselsdag !!!! Så ved i det. Tak for tippet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 23:00

Hej nul skriver oooo det er da godt Du har jo overhovedet ikke travlt med at tilsvine mig i andre tråde vel eller er det din jydehjerne der svigter i mudderhullet på lars tyndskids mark

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 23:07

Du er sølle PsykoVits. Din viden er sølle! Din retorik er sølle. Og som du selv siger, din tegnsætning er sølle.

PS Forstår godt du bruger en fisk som billede!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-08 23:12

Citat
PS Forstår godt du bruger en fisk som billede!

Ja han er sq ikke sådan at få på krogen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 23:16

Jeg troede der var en lighed på det intellektuelle niveau! Der kan man bare se.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-03-08 23:16

Ok..stop så det der mudderkastning..
Her sad jeg og ventede på at fortælle en hammer sjov historie, hvis du sagde ja, til mit spørgsmål 3773

Men hvis ikke i gider høre den, kan det også være lige meget

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-03-08 00:28

hmm, er i gået i seng?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-03-08 01:04

Ikke jeg men ventede på den intelektuelle professor's næste skud i tågerne fra de jydske sletter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-03-08 02:27

Det ser ægte ud den motorcykel stopper vist ikke selv om ordensmagten skulle smide nogle sømkæder over vejen

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 24-03-08 12:39

Citat
Læs lige dine egne indlæg en ekstra gang. Er du ved at nærme dig tusind her inden for de sidste par måneder???? Klapodder!

850 indlæg på 2½ månedfaktisk (jeg har lige tjekket) SunoVITSEN tror åbenbart at der
kommentarpligt på alle tråde herinde,,,,

2½ måned svarer til 400 arbejdstimer. Hvilket videre svarer til, at fjoget er med i et spørgsmål godt 2 gange i timen hver eneste arbejdstime i 2½ måned. Eller en kommentar ca. hver anden time hele døgnet rundt i 2½ måned.

Det forklarer jo bl.a hvorfor svarene er i den ringe kvalitet som de er,,,,

Eneste positivt ved fjogets høje kandu aktivitet må antages at være,at familien forskånes for samvær med "KLOGEÅGE'EN"

UPS,,,,,hvad handler tråden egentlig om? ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, SØM? *gg*

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-08 12:47

men du taler sikkert for døve ører

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-08 12:49

Citat
hvad handler tråden egentlig om? ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, SØM?
ja oprindelig, senere har det udviklet - afviklet sig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-03-08 13:53

Den der burde du have 500 P for Knete!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-03-08 17:04

Ja der kom jo nogle selvbestaltede genier forbi for at hytte deres egen form for hjemlig hygge opret dog en tråd så ka i sidde og klappe hinanden på knæene og ryggene Krumme har sikkert nogle brugte klokkehatte i ka overtage

God Påske til Nogle Hvem mon

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 100 point
Dato : 24-03-08 17:47

Jeg prøvede engang det der skidt man kan sprøjte ind i dækket...det lev edermame en sjov historie:

Jeg var på det tidspunkt indlagt på Amtsygehuset i Århus.
Min stol punkterede og i en snæver vending købte min mand en dåse af dette stads.

Det gik meget godt i et par timer og vi var på vej ned i rygerummet (det var da jeg havde de laster ) Vi kommer ud i en mellegang og så lyder der et brag, jeg fik et mindre chok, og ud kommer det der stads som ligner sne når det kommer som en eksplosion...

Der stod en tom seng lige ved siden af og den blev også oversprøjtet..behøver jeg at sige at vi var ved at dø af grin..
Jeg har dog ikke brugt stadset siden...det kan bestemt ikke anbefales til højtryksdæk på en kørestol

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 18:18

Citat
Overvejet at nøjes med lidt færre guldbajere, så det ikke var nødvendigt at oprette en ny profil hver dag? Dette kunne jo være du kunne huske passwordet, hvis du holdt forbruget på bare en smule mindre!?!?!?

Hvem snakker om_;:;N DÅRLIG TEGN-sætning
læs DIG sElV

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 18:25

Citat
Det er da enhver piges drøm at få sådanne dæk

ski da osse for alle andre
men + men
så det og troede det var GAS
Men hvor F____ kan man få sådan noget.
kan ikke finde en forhandler.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 18:29

Citat
UPS,,,,,hvad handler tråden egentlig om? ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, SØM? *gg*

NOPE________det HELE er personligt HERINDE
er du ikke ''ven'' med ???
er DU uven med ???
DU KAN IKKE VÆRE NEUTRAL HERINDE...___

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 18:30

Citat
Den der burde du have 500 P for Knete!

SGU IKKE FRA MIG

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 18:34

Citat
Der stod en tom seng lige ved siden af og den blev også oversprøjtet..behøver jeg at sige at vi var ved at dø af grin..
Jeg har dog ikke brugt stadset siden...det kan bestemt ikke anbefales til højtryksdæk på en kørestol

DEN VILLE JEG GERNE HAVE SET
men ''DÅSEN'' er rar at have med, altid LAAAAAAAANGT hjem.
når det endeligt GÅR GALT.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 18:35

Nogen jeg har glemt

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 19:15

Citat
Gider PsykoVits ikke lege med dig iøvrigt???

MENER du klamme / klumme eller DIG
ellers er der noget jeg har MISSET

jeg leger med alle__?? der er MÆ PÅèn
men ikke dem der pisser på venlighed.

_______

klumme AKA =profil ? = VIRUS `? jeg har en/ flere til dig
så smid lige et svar HER og du får den/ har det/den

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 19:16

glemte

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-03-08 19:44

Psykotorsk =

Er den drukkenbolt den eneste du kan finde der kan bakke dig op?

Mango.....Den fortjener en anden tråd!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-03-08 19:46

Brug en af mine tråde! De bliver "Disken-Sikret" og Psykovitsen bliver ligeledes holdt udenfor. Han googlerier er så mageløse, så vi nødvendigvis må undvære disse.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 20:04

Citat
Brug en af mine tråde! De bliver "Disken-Sikret" og Psykovitsen bliver ligeledes holdt udenfor. Han googlerier er så mageløse, så vi nødvendigvis må undvære disse.

=
AKA klumme + mange andre profiler
Citat
Mango.....Den fortjener en anden tråd!

JEPS og enig
men_ der har du udelukket mig fra___NY PROFIL____

Citat
Brug en af mine tråde! De bliver "Disken-Sikret" og Psykovitsen bliver ligeledes holdt udenfor. Han googlerier er så mageløse, så vi nødvendigvis må undvære disse.

lad os NU LIGE HACKE kan---du_
ikke at hentyde til at andre gerne vil
have fat på ? HVEM
så får vi se HVEM HVAD OG /
personligt GØR jeg alt for at PISSE på dig klumme.
Der er snart sommer SÅ____

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-03-08 20:20

Drik nu lige en anelse mindre Disken. Man ka' sgu dø af det der!

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 20:44

Citat
Drik nu lige en anelse mindre Disken. Man ka' sgu dø af det der!

GÅ nu hjem og få LIDT moderMÆLK

_____________
og luk mig ind på dine ??
er du bange for svar______/ tiltale///_PIS_MYRE
Andet har jeg ikke at smide i hovedet til dig_
men at DU sidder herinde______fatter jeg ikke.
Men ???? kan desværre ikke sige MIG#@:-(%-)
kan JO altid hacke__LOL din profil

men GÅ NU HJEM TIL MOR og få lidt KAGER +///xxx

BTW
min profil eksisterer ikke___stakkel´s KNADU

Dø af DET___mere
FIS på apoteket efter et kondom der er LILLE nok_
mener de har dem EXTRA småååååååååååååååååååååå/ lille

NÆ men min er STOR
NOK

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 20:47

gav den mening_____
eller var klumme HER også
NÅ________ next

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-03-08 20:48

Utroligt...........................

Okay, så tag et par guldøl ekstra....... Hvis vi så får fred!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-03-08 20:49

INTET af det du skriver giver mening Disken!

Godkendelse af svar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 20:52

Takker for deltagelse_
denne TRÅD, røg VIST LAAAAAAAAANGT ud på Landet

Men vi skal IKKE være her på klum___
betingelser ___ELLER.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-03-08 21:43

Hvorfor skulle jeg fortælle den andre steder?? Du læser den jo også Selvom den er her!!!

Jeg gider ikke det der personforfølgelse..

Ingen er mere værd end andre og ikke alle har det lige let her i livet. Derfor behøver man ikke trampe på dem der ligger ned.

Du skulle tage at være lidt mere ydmyg overfor livet og være god mod andre, det kunne være dig der lå ned engang, og der ville i nok være taknemlig for at nogen gad dig.