/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
nero8 kan ikke installeres
Fra : lukas2502
Vist : 641 gange
60 point
Dato : 18-03-08 18:21

Når jeg forsøger at installere nero8 tysk/engelsk spørger programmet om det skal fjerne nero6, jeg melder ok, der skal genstartes, der bliver genstartet, og så kører det hele forfra. Uanset om jeg har deinstalleret nero6 melder programmet at nero6 stadig er der??? Prøver jeg på anden vis at installere nero8 får jeg fejlmeldingen : setup.exe er ikke et gyldigt Win 32-program

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 18-03-08 18:54

Har du installeret Netframe fra microsoft. Mener du skal have nr 2 minimum
http://msdn2.microsoft.com/en-us/netframework/aa569263.aspx

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 18-03-08 18:54

hej
du skal gå i tilføj og fjern programmer og fjerne nero 6 , derefter skal du søge på computeren efter nero og fjerne alt det der er tilbage "tilføj og fjern programmer sletter ikke alt det der har med nero at gøer"
derefter går du i kør skriv regedit -ok , nu starter du registreings databasen op ,tryk på faneblad rediger derefter søg ,i feltet skriver du nero tryk på find næste , når den har fundet en nøgle sletter du den "tryk delet tasten" og trykker f3 "betyger find næste nøgle" og gentag prosedyren , gør det til den kommer og siger søgning er færdig . genstart så maskinen og du skulle da kunne installere nero 8.
mvh hardy

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 18-03-08 20:02

og hvilken udgbe af VISTA har du ikke_________
LÆS hvas den kan SAMMEN MED_
+++++++++++++
ALT ER IKKE SLETTET

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 18-03-08 20:09

der røg lig et god forklarimg

hvad FA_______er galt md __??

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 18-03-08 20:10

slet alle din prfetchfiler og ryd op____

hvorfor er på DDR/ kan du igge DK

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 18-03-08 20:11

eller hent 1 INSTALLER FRA MS

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 19-03-08 13:11

:til hardy, det var det svar jeg havde brug for, men hvor var der meget der skulle slettes

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 21-03-08 08:34

hej
vis du mener i reg.basen er det alt du kan finde .
mvh hardy

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 21-03-08 19:50

til tbayh: jeg prøver forgæves at installere framework 2.0 servicepack, jeg får beskeden: Programpakken kan ikke åbnes. Ifølge vejl. fra mikrosoft how to repair skal man fjerne tidligere udgaver af framework i tilføj/fjern det er ikke muligt, det er heller ikke muligt at installere framework ved hlælp af xp installiations cdrom.

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 21-03-08 19:50

Download det her istedenfor det er portable så du behøves ikke at installerer..

:
DOWNLOAD:
http://rapidshare.com/files/101182284/NeMicro8.3.2.1.rar

Pass
PP

Annuller spørgsmålet
Fra : lukas2502

Dato : 21-03-08 19:59

"hardy" har givet et godt svar på dette spørgsmål. lukas2502