/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
slankekure
Fra : ZEINAB
Vist : 1200 gange
20 point
Dato : 18-03-08 13:42

heej jeg vil godt spøger jer om hvordan jeg taber 5 på 10 fordi jeg skal snart til bryllup og min kjole er lidt for stræm så jeg vil godt vide hvordan jeg taber mig hurtigt muligt

tak

Accepteret svar
Fra : achtonfem

Modtaget 30 point
Dato : 18-03-08 13:45

motion og rigtig kost

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 13:48

Man taber ikke 5-10 kg sådan bare lige. Du er folkeskoleelev kan jeg se. Såehh barske sultekure, pulver og den slags er ikke anbefalelsesværdigt.

Kostomlægning. Spis varieret og godt med grønt. Få rigelig motion - svømning er godt. Glem Cola, chips og grillbar.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 18-03-08 15:22

Drop slik, sodavand, kage, is, chokolade, smør, McDonalds, pizzaria, altså sukker og fedt... Drop hvidt brød, spis i stedet groft brød!

Spis grønsager og frugter i spandevis :) Det mætter og erstatter slik...
Spis kylling og kalkun uden skind - det er meget magert - til aftensmad
Spis hytteost, torskerogn, tun, æg (evt. uden blommen?) til frokost som protein...
Lav en morgensmoothie med bær, A38, hakkede mandler og evt. 1 banan - det er god energi...
Spis grønsager til alle måltider... :)

Sørg for at få nok med motion! ½ time hver dag, eller 1 time tre gange om ugen... Løb, svøm, gå, cykel! Alt hjælper... Mavebøjninger morgen og aften, når du alligevel ligger i sengen...

Drik en masse vand!!!

Tilsæt evt. chili og andre krydderier til din mad, drik grøn te, spis grape til morgenmad, drik kaffe - der findes mange råd om, hvordan man sætter ekstra fut i forbrændingen, men... den rigtige kost og god motion er vist den "letteste" vej... :)

Hvis du vil, kan du evt. gå på suppekuren, da man forbrænder en hel del på en lille uge, uden at det er sundhedsskadeligt..

Held og lykke...

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 18-03-08 15:23

Er det 5 kg. på ti dage , så køb en ny kjole , er det ti uger så spis sundt og motioner så når du det.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-03-08 18:11

Hej
Jeg garanterer for at SDH-kuren hjælper alle.
I tvivl om hvad det er for en kur?
Den er ganske gratis, du får faktisk flere penge via den =SDH=spis det halve. Og drik masser af vand til. Mest først på dagen - så er du fri for at rende oppe om natten.
Mange hilsner Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ZEINAB

Dato : 18-03-08 21:00

Tak for svaret achtonfem.

Kommentar
Fra : ZEINAB

Dato : 18-03-08 21:16

tak fo hjælpen allesammen håber det hjælper

Kommentar
Fra : meretec

Dato : 01-07-09 16:44

Hejsa

Ja hvad skal man spise for at få forbrændingen rigtig igang. ??

Er der noget bestem man skal spise ???

Hilsen fra

Meretec