/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Opkobling i strandområde
Fra : klanger
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 18-03-08 09:51

Er lige blevet kontaktet af en kammerat som havde fået lovning på bredbånd fra TDC til opkobling i dag..

Han har sommerhus på Nordfyn, nærmere bestemt Hasmark.

Nu har TDC netop fortalt ham, at de desværre ikke har flere bredbånd "linier" for nærværende.

Han får dog sit telefonnummer lagt ind...men nok først efter påske...selvom lovet i dag!!!!!

Mit spørgsmål er: Hvad vil det bedste/letteste for ham være, for at få en brugbar og god inetnetforbindelse hurtigts muligt?

På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : bja2

Modtaget 110 point
Dato : 18-03-08 09:57

Få en trådløs enten fra sonofon eller 3

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-08 10:33
Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-03-08 12:01

De hurtige internetforbindelser via mobiltelefon virker ikke i yderområderne.

Men hvis det bare er til lidt mail , går det jo nok på den langsomme.

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 18-03-08 13:16

Tak for svaret bja2.

Han valgte 3G....

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 18-03-08 13:39

Selv Tak og God Påske