/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Nye håndklæder !!
Fra : LottoM
Vist : 2770 gange
50 point
Dato : 12-03-08 17:49

Nu har jeg igen været hen og købe nye håndklæder og jeg har det med at selvom jeg har vasket dem vil de ikke suge, så de er ikke til at tørre sig med også selv efter mange vaske.

Men spørgsmål lyder så på om der er nogen der har et godt tip til at få nye håndklæder til at suge ??

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 60 point
Dato : 12-03-08 17:51

Nogle håndklæder skal bare vaskes 20 gange før de suger. Men én god ting er ikke at tørretumble dem. Hæng dem udenfor, så liver de lidt mere hårde i det. Og endelig ikke bruge skyllemiddel.
...det skal man holde sig fra under alle omstændigheder. Det forurener enormt.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 12-03-08 17:52

Hej

Hvis du bruger skyllemiddel kan det være årsagen
Torben

Godkendelse af svar
Fra : LottoM

Dato : 12-03-08 17:53

Tak for svaret mangorossa.

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 12-03-08 17:53

Køb Bomuldshåndtørklæder!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 18:02

Ja eller man kan få håndklæder i bambus, de SUUUUUUUUUGER helt vildt godt. Købte nogen i JYSK, de er altså fantastiske.

Kan man få handklæder i andet end bomuld?? Altså udover bambus???
Og hvad er det så lavet af?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-08 18:18

Hej

Købte nye viskestykker for nylig, der fik jeg det råd at lægge dem i vand i et døgn og så vaske dem, det kan vel os bruges til håndklæder? Bare en tanke.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 12-03-08 19:22

Til dagligt brug er denne ikke egnet, men vi var 4 personer på 14 dages mc-tur, hvor pladsen er yderst begrænset, og der er de u-overtrufne (og de er IKKE i bomuld) ((OG de ødelægges af skyllemiddel))
http://www.wolfcamper.dk/shop/showProduct.asp?itemid=98

PS. Vi havde hver vores håndklæde med......

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 21:37

Nåeh ja microfibre, dem havde jeg helt glemt
Jeg har endda selv været forhandler af sådanne...fyy skamme mig !!