/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
brænding af sub og vob filer
Fra : rabiah1
Vist : 650 gange
36 point
Dato : 12-03-08 16:47

Hej Alle

Hvordan brænder jeg vob og sub filer, nero meddeler at filformatet er ukendt.

vh

Rabiah

Accepteret svar
Fra : Draco

Modtaget 46 point
Dato : 12-03-08 17:40

du kan sagtens brænde dem med nero, ellers er der noget galt, måske en for gammel version... du skal bare vælge at brænde dem som en video skive, og brænde dem på en dvd og ligge filerne i en mappe der hedder "video ts", så skulle det gerne køre perfekt...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 18:45

Vælg DVD-video tryk på New/ny, find den fil du skal bruge, find den video_ts fil du skal bruge og klik på den, ude til højre er der en masse filer marker alle og kør dem alle over til venstre hvor der er en rød mappe læg dem der oven i mappen og alt du har puttet ind kommer frem, brænd så din DVD er held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : rabiah1

Dato : 16-03-08 11:20

Tak for svaret Draco.

jeg fik brændt hvad jeg ville.

vh

rabiah

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 17-03-08 17:17

velbekomme... glad for at kunne hjælpe... :)