/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Broderimønster
Fra : Bettina900
Vist : 2868 gange
100 point
Dato : 10-03-08 16:22

Hej

Er der nogen som ligger inde med mønster og farveforklaring på "Snehvide og de syv dværge" klokkestreng..

Jeg ville være meget glad for en kopi..

Fortsat god dag til alle

Mail den gerne..bettinathostrup@hotmail.com

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-03-08 19:30

Hejsa

Hvis du har et billede af klokkestrengen, kan du evt. selv lave opskrift og farveforklaring vha. et broderi-program. Der findes lidt på Nettet af den slags

Moster

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-03-08 19:56

Den bedste side på nettet vedrørende håndarbejde, er efter min mening denne http://www.rokken3.dk/index.php

Det er gratis at være med
Her har du måske større mulighed for at fine mønstret. Held og lykke

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-03-08 19:57

fine= finde

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-03-08 21:43

Jepz, HelleBirgitte - Rokken.dk er skøøn!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-03-08 21:47

ja, jeg har fået god hjælp der vedr. håndarbejde

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 11-03-08 14:42

Skal prøve at se, jeg mener jeg har noget broderihæfte et eller andet, med Disney figurer på. Og mener bestemt der var snehvide og dværgene på også. ser efter når jeg kommer hjem.

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 11-03-08 20:15

Jow sørme......jeg har et hæfte med snehvide og de syv små dværge, på klokkestreng og med farvekoder

Accepteret svar
Fra : Cirkelinedk

Modtaget 100 point
Dato : 11-03-08 20:17

Upppsss glemte at skrive at jeg er ved at finde en der kan printe den ud for mig. Så send evt din adresse til mig, så sender jeg den med det samme jeg har fået den kopieret

Kommentar
Fra : Bettina900

Dato : 11-03-08 20:24

hej Cirkelinedk

Der blev jeg sørme glad...er det muligt at jeg kan købe det eller en kopi...

Alle udgifter afholdes af mig.

Ved ikke lige hvordan man gør her i KANDU altså formidler sådan noget...er meget ny.

Men tak for at du gad og finde frem til mønster...

gode aftenhilsner

Godkendelse af svar
Fra : Bettina900

Dato : 15-03-08 15:39

Tak for svaret Cirkelinedk. Håber og høre fra dig....

Hilsen Bettina