/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Luxor
Fra : Frank322
Vist : 535 gange
50 point
Dato : 10-03-08 12:42

Hej Kandu'er

Jeg er blevet lidt forgabt i Luxor spillet, men vil ikke give 100 dkr for at kunne spille det. Man kan downloade det, og så prøve i en time, hvorefter spillet stopper. Er der nogen der ved, om man kan sætte sig ud over den time?

På forhånd mange tak,

Frank322

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 10-03-08 13:58

Du får hvad du betaler for!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 15:05

slet det og geninstaller så får du en time emre og det kan du jo så gører til du ikke orker mere Ellers må du op med muldvarpen

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 10-03-08 19:25

Jeg er helt forgabt i B&O's 50" men vil ikke betale for det. Jeg har haft det på prøve fra forskellige butikker, men det er ret bøvlet.
Er der nogen der ved hvordan man skaffer TV'et permanent uden at skulle betale?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 10-03-08 19:26

Hej

Fandt lige dette link, ved ikkke om det er noget der kan bruges?

http://www.files-up.com/twaij3zoow29/Luxor.zip.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Frank322

Dato : 10-03-08 20:23

Ja ja, den er feset ind - gad vide om jeg også er den eneste der en gang imellem får udført sort arbejde..

tak for opsangene - dejligt at der er så retsbevidste borgere i Danmark.

Klaudi - tak for svaret, det kan jeg da bruge til noget.

Jeg lukker for kommentarer, der er vist ikke mere at sige.

Godkendelse af svar
Fra : Frank322

Dato : 10-03-08 20:24

Tak for svaret Klaudi. Det kan jeg da forsøge...

mvh

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 10-03-08 20:26

Jeg synes ikke kandu.dk skal være en hæler central...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-08 20:51

Det var så lidt

mvh