/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Opstart af spillehal
Fra : obtossen
Vist : 1494 gange
100 point
Dato : 10-03-08 05:07

Hej.

Jeg ligger inde med planer om at starte en spillehal i stil med det kendte PITSTOP.
Jeg har haft møde med danske spil, og har planlagt mød med en fra pitstop.

Jeg søger en der vil have andel i spillehallen. Om du så vil være med til den daglige drift af den, eller bare som medejer, kan vi snakke om.

jeg har udvalgt nogle byer, som jeg ser store muligheder i, og sammen med en partner skal vi så beslutte os præcis hvordan og hvorledes et samarbejde skal foregå.

En medejer skal have mulighed for at kunne ligge 200.000 kr. til opstart.

Vil du gerne høre nærmere om dette, er du velkommen til at kontakte mig på mail:

m-a-h@pc.dk

Med venlig hilsen
Mogens Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-08 08:29

Citat
Hej.
Jeg er en 18 årig gut, som går op i biler og lidt guitarspilning.

- Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 5

Mon ikke pengene går samme vej

Et eller andet siger mig der er MEGET LIDT seriøsitet i dit spørgsmål

Men du er da velkommen til at uddybe....

Kommentar
Fra : obtossen

Dato : 10-03-08 08:41

Hej Refi.

Vil da gerne have du uddyber dit svar lidt mere.
Jeg er nu 21 år.

Og brænder meget for dette projekt, så kan ikke på nogen måde se noget useriøst i det.

en partner skal kunne ligge 200.000 Kr i. Og det samme gør jeg selvfølgelig.
Har arbejdet mange timer, og har haft 2 jobs, så jeg kunne spare op til dette.

Jeg er MEGET seriøs.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-08 08:48

Sæt annonce i Erhvervsbladet - Børsen o. lign.....

Det er et HELT forkert forum du søger den slags.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 11:34

Der er massere af steder du kan få hjælp Om de lige har en partner med 200.000 det ved jeg ikke men prøv dog Husk at du også skal forsikres kraftigt da det er et af de områder tyve har set sig varme på Du kan hurtigt Google lidt og finde en masse steder Her et par eksempler eller 3

https://adwords.google.com/select/Login?hl=da&sourceid=AWO&subid=ww-dk-ha&medium=ha&term=opstart%20virksomhed

http://www.ringsted.dk/Erhverv/OpstartNyVirksomhed.aspx

alt sammen hentet her og der er 150.000 sider om emnet såe værsko at søge

Mvh SunoFisk der vil gå ud og nyde -en

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 11:35

Ups glemte lige det sidste med 15.000 sider http://www.google.dk/search?hl=da&q=Ny+virksomhed+opstart&meta=

Annuller spørgsmålet
Fra : obtossen

Dato : 11-03-08 05:03

Jeg har fundet en samarbejdspartner andetsteds.