/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tak til Sunowich ..... VLC-
Fra : bennymanden
Vist : 459 gange
200 point
Dato : 09-03-08 20:40

Tak for hjælpen Sunowich, med den hakkende DVD-afspiller ....
Tak for linket til VLC ...... den er bare god
hilsen
Bennymanden

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 210 point
Dato : 09-03-08 21:13

Det var sku da godt at hører at det kom til at virke takker og bukker

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 09-03-08 21:20

Jo jo - det kom til at virke, omend ikke helt som jeg regnede med.
Men efter at jeg så installerede den der VLC, så blev det rigtig godt.
Jeg havde hørt om den - men nu kan jeg varmt anbefale den også - det blev sådan at det stadig hakker lidt i PowerDVD især hvis jeg foretager ændringer, f.eks til fuld skærm eller skruer på lydstyrken og sådan, men i VLC er der for det første mange fine indstillinger, også format f.eks 16:9 og andre ting, og her betyder det ikke spor om jeg ændrer på det under vejs, den spiller bare perfekt. Tak skal du have.
hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-03-08 21:24

Har efterhånden foreslået den til en del herinde Og nogle vil gerne hører efter og det er godt for dem