/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Homeopati imod eksem?
Fra : cristian2
Vist : 2425 gange
25 point
Dato : 09-03-08 12:36

Jeg har tidligere skrevet ind får at få råd omkring behandling af eksem i lysken. Jeg har være til utallige hudspecialister, er priktestet og har prøvet en masse medikamenter. Har tjekker overfølsomhed over for tøj, bukseelastikker, vaskepulver, toiletpapir osv.
Men det bliver bare værre. Jeg kan dårligt sove for det om natten og har svært ved at koncentrere mig om mit arbejde da det klør meget.

Jeg har overvejet homeopati eller en irisdiagnose og en madkur. Det er i mangel af bedre.

Er der nogle som kan vejlede mig, for det er min fornemmelse at der finde mange fidusmagere på markedet.

Hvor finder jeg er seriøs og dygtig alternativ behandler?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-03-08 13:30

Hej Christian.
Det ville hjælpe lidt hvis vi vidste hvor i landet vi skal lede !!

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 09-03-08 13:56

Ups ... københavnsområdet!

Tak!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-08 15:23

Citat
Jeg har være til utallige hudspecialister, er priktestet og har prøvet en masse medikamenter

Og så mener du at "hjørnemekanikeren" kan hjælpe dig

Hvis ikke din læge eller andre specialister kan - ja så er du uhelbredelig syg - hvilket jeg tvivler på...

Prøv du bare med et "svampedræbende" salve - så skal du bare se.....

Din læge kan fortælle dig hvilken

Så mon ikke bare det skyldes du IKKE har gjort som du skulle.....

Det er et ret "normalt" fænomen - særlig hos folk der "sveder" meget....

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-03-08 15:33

Hej Christian.
Det er synd for dig, at du har så mange gener, som ingen tilsyneladende har kunnet hjælpe dig med. Du må være ved at blive vanvittig af al den eksem!

Personligt ville jeg anbefale dig at opsøge en dygtig biopat, dem er der en del af i København, og så kunne du måske forsøge at understøtte lidt med en udrensende diæt.
Jeg har personligt gode erfaringer med en diæt, hvor man undgår al alkohol, sukker, gær og hvidt mel. Jeg mener at huske at du har prøvet at leve uden mælkeprodukter, men det har tilsyneladende ikke haft den store effekt? En god biopat vil kunne fortælle dig, hvad du bør forsøge at undgå i en periode, - mange biopater benytter iøvrigt også irisanalyse, som du selv er inde på.

Noget andet, som du kan prøve, er et produkt fra helsekostforretningen, som hedder Valleforce. Der skal man drikke 1 spsk Valleforce i et glas vand 1-2 gang dgl, og det renser ud i hele fordøjelsessystemet og virker også på hudlidelser. Det kan også bruges lokalt på irriteret hud, hvis det er fortyndet i vand ca. 50/50. 1 hel liter Valleforce koster kun 150 kr, så det strækker langt. Det er ikke en himmerigsmundfuld, det smager som en blanding mellem citronsaft og eddike, men man overlever

Ellers har jeg navnet på en helt fantastisk akupunktør i København, som bruger kinesiske urter som supplement til sine behandlinger. Hvis du skulle være interesseret, kan jeg sende dig navn og adresse. Har iøvrigt også navn på en biopat, jeg kan anbefale.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 09-03-08 16:19

Citat
Prøv du bare med et "svampedræbende" salve - så skal du bare se.....

Er for længst prøvet.

Citat
Hvis du skulle være interesseret, kan jeg sende dig navn og adresse. Har iøvrigt også navn på en biopat, jeg kan anbefale.

Det må du meget gerne, Axelise.

Accepteret svar
Fra : Axelise

Modtaget 25 point
Dato : 09-03-08 17:47

Okay.

Biopat:

Tina Pihl
Annasvej 8, 2
2900 Hellerup
Tlf. 39401805
Hun er både uddannet biopat og har en uddannelse i ayurvedisk medicin og behandling. Denne kombination gør at hun har et større register at spille på, om man så må sige, og hun har rigtig mange gode resultater, ved jeg, med mange forskelligartede lidelser.

Akupunktør:

Nigel Ching
Havnegade 43
1058 Kbh. K.
Tlf. 33163020
Han er en herboende englænder, som underviser i akupunktur i både ind- og udland samt driver sin egen klinik. Du kan søge på Google på hans navn og finde hans hjemmeside, hvor han beskriver, hvordan han behandler. Han er afgjort én af de bedste behandlere, jeg har prøvet.

Ellers kan du forhøre dig blandt venner og bekendte, - det er altid meget godt, når nogen kan anbefale nogen, der har hjulpet dem.
Men ovenstående er absolut 2 seriøse bud på gode behandlere, som jeg personligt kan stå inde for.
Håber meget at én af dem eller en anden dygtig behandler kan hjælpe dig!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-03-08 08:40

Hold dig fra de to kvaksalvere.

homøopati har ingen fornuftige mennesker troet på de sidste 150 år.

Kommentar
Fra : dorteka

Dato : 11-03-08 12:13

Jeg tror det er Candida svamp du har, den kan du læse mere om på nettet.
Mit råd til dig vil være at kontakte Birgit Holm se på www.holmerne.dk hun er dygtig og kan også hjælpe via telfon konsultation. En sådan koster godt 300,- og de efterfølgende
godt 100,-. HUN ER ALTSÅ GOD.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 24-03-08 14:00

Tak for svaret Axelise.