/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sofamania!!!
Fra : bassenborg
Vist : 915 gange
100 point
Dato : 22-02-03 10:43

Hej. Er der nogen der kender gruppen: Sofamania, og hvor man kan få fat i deres plader. Jacob Haugaard var forsanger i bandet.

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-03 21:34

Hej Bassenborg

Det bliver nok ikke let at skaffe den, da den er udgivet i 1977 på vinylplade
Du skal nok søge i forretninger med køb-salg-bytte.

Disse oplysninger fandt jeg på Holstebro Biblioteks hjemmeside:

[citat]

ROCK
Sofamania
Århus by night [musikoptagelse (grammofonplade)] / Sofamania med Jacob Perbøll, Klaus Karlsen, Ivan Horn, Gibber Thomsen, Lotte og Hanne Rømer, Bodil Ove og Henrik Dreyer. - Charlatan. - Stereo ; 30 cm

Charlatan CGM 3
Indhold: Århus by night ; Chrom og cellofan ; Efeu og viol ; Begravelse ; Slipsefolket ; Trigeintrige ; Sjakbejs ; Café Sommersko

[/code]

Prøv evt, Den Blå Avis.

http://www.dba.dk/asp/main/main_logoff.htm?favorit=0¬esblok=0

Med vemlig hilsen
Franksp

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 18-04-04 20:27

Tak for svaret Franksp.
Og undskyld forsinkelsen, jeg var lige på toilet. (He He He)