/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Montering af emhætte!
Fra : axelbjarne
Vist : 5972 gange
100 point
Dato : 07-03-08 09:38

Hvordan monteres en emhætte af mærket Wasco - SLIMLINE II EMHÆTTE 2 MOTORER?

Kan ses ved Harald Nyborg!

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8426&n=10

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 09:42

Bare rolig - der er monteringsvejledning med

Den sidder blot med 2 skruer i væg og evt. en skrue i siderne.....

Pladen FORAN emhætten har ikke noget med emhætten at gøre..... Den er meget over 10 cm høj...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 09:43

Den er meget = IKKE meget - sorry

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-03-08 09:44

Der er desværre ingen monteringsvejledning med....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 09:52

Dårlig service og tror det er en fejl.....

Men som sagt er der vel skruer med og huller i emhætten - resten kan man vel vel se lidt logisk på....

Der er vel strømudtag i væggen og "hul" i loftet ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 09:54

En boreskabolen er der vel også.....

Ellers syntes jeg du skulle se at få den byttet eller handle et andet sted.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 09:54

Nå det går godt med staveriet i dag

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-03-08 09:56

Der er hverken det ene eller andet med...sørgeligt...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 07-03-08 10:01

Ja - det er sgu sørgeligt....

Men forhåbentlig ER DER skruehuller bagi og på siderne

Så er det bare at sætte skruer i..... Og strøm til....

ALT det andet købes EXTRA (slanger - murgennemføring - pærer osv.) - står også i annoncen

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-03-08 10:10

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 10:12

http://www.eico.se/Brugsanvisninger/Emfang/Manual%20Ecoline.pdf

Her er en tilsvarende - der er IKKE de store forskelle....

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 07-03-08 11:28

Der plejer at være to beslag med. Et til hver side, der bare skrues fast i kanten af hvert skab hvoefter den hænges op.

Jeg kan i øvrigt ikke anbefale en emhætte med to motorer. Det kan godt være, at de kan suge en masse, men de larmer for meget og motorerne bliver beskidte og samler fedt, der løber ned efterhånden som tiden går. Vi har skiftet vores ud med en Electrolux Silence, der suger mere, men er stortset lydløs.