/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Soft instrumental musik
Fra : akle
Vist : 1340 gange
400 point
Dato : 06-03-08 22:44

Hej!
Jeg søger noget gratis musik, som jeg skal bruge som underlægningsmusik til en privat dvd video film jeg er i gang med at lave. Musikken skal være i den generelle genre, så ung som gammel kan acceptere den og den skal som sagt bare bruges som bagrundsmusik, så det bliver på et helt lavt lydnevau. Har tidligere brugt musik fra Enya, som var alle tiders.
Nogle gode forslag?
MVH Akle

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 06-03-08 23:09
Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-03-08 23:29

'BertelBrander'
Jo tak, den første var godt nok lidt vild og tung, den faldt ikke i smag hos mig, for den er ikke ret SOFT - den anden er jo klassisk musik. Den slags har jeg nok af i cd samlingen, inklusiv "De fire årstider".
Nej, jeg tænker mere på blid og sødmefuld musik ala film musik - og helst ikke bundet med videofilm. Ren musik.
MVH Akle

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 06-03-08 23:33

Jeg må vist melde pas, jeg er mere til Volbeat end soft-musik.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-03-08 23:39

Tak for forsøget!

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 06-03-08 23:39

Du får lige én mere:
http://youtube.com/watch?v=Sh-CgUezRFQ

Det er trivielt at få lyden alene.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-03-08 23:44

Hej med dig.
Jeg har nogle forslag.
Hvad medThe music of Lennon and McCartney ellerRichard Clayderman and James Last Together at last. Det er stille og rolig musik

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-08 23:47
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-03-08 03:26

Nu gider jeg ikke se alle link fra YouTube igennem, vil bare sige at det med lyden ikke er noget problem, den kan du sagtens gemme som mp3, og så glemme eller slette filmen, men programmet som er foreslået ovenfor kan ikke bruges til flash film som dem på YouTube, brug YoutubeDownloader i stedet for: http://www.snapfiles.com/reviews/youtube-downloader/ytdownloader.html gratis lille program, læs om programmet her på udviklerens hjemmeside og se skærmbilleder: http://youtubedownload.altervista.org/ først klik på den lille mappe ikon og vælg en mappe at gemme i, så kopier url adressen fra YouTube ind når markering er i: Download video from YouTube og klik OK, sørg for at gemme som Alle filer og ikke som Dokument, når du har hentet filmen, flyttes markering ned i: Convert video og vælg MPEG audio layer 3 (mp3) og klik på Ok vælg så hvilken kvalitet du vil gemme lyden i, du behøver ikke gemme i højeste kvalitet Optimal er udmærket, og klik på OK, et øjeblik efter har du en mp3 fil med samme navn som filmen i din gemme mappe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-03-08 03:39

Jeg testede lige med denne soft: http://youtube.com/watch?v=3XXqmDf-aRg men der nænner jeg ikke at slette filmen bagefter, den japanske pige er da meget sexy men der blev også en syv minuter lang mp3 nummer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-08 06:45
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 400 point
Dato : 07-03-08 08:55

Jeg kan desværre ikke finde denne cd gratis

Men Kristian Lilholt's halvgamle cd er utroligt smuk

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=albuminfo&albumid=36236&preorder=0&news=0&sale=0&secondhand=0&showGenre=0&showCat=1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-08 09:29

Kristian har faktisk lavet en cd, der næsten er endnu bedre, end den jeg først foreslog, nemlig

Next summer, desværre kan jeg ikke finde et sted hvor du kan aflytte hele cd'en, men i dette link er de fleste fra den cd

http://urban.shop2download.com/cgi-bin/WebObjects/TShop.woa/wa/PSSearch/simple.html?q=kristian+lilholt&filter=all&WOURLEncoding=UTF-8

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-08 13:06

Hva' med din landsmand Edward Grieg's Morning?? Eller får du hjemve

http://youtube.com/results?search_query=edward+grieg&search_type=

Kommentar
Fra : akle

Dato : 07-03-08 17:23

Hej! Tak for mange gode forslag!
Morgenstemning af Edv. Grieg er allerede brugt (til 1. videosamling som er færdig redigeret) . Den 2. del skal jeg nu i gang med, og bruge jeres musik forslag.
Jeg vender tilbage, for det tager tid at gennemgå det hele, samt udvælge.
MP3 "splitteren" skal jeg have mere tid til, men den ser fin ud. Japaneser musikken er også fin, og den unge pige smuk, dog kan jeg godt nænne at slette hende, da hun ikke passer ind i min film.
I hører fra mig!
MVH Akle

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-03-08 18:39

God arbejdslyst og god week end

Godkendelse af svar
Fra : akle

Dato : 10-03-08 17:10

Tak for svaret Nordsted1.
... og en STOR tak for al ekstra hjælp og support!
Dejligt med rigtig venner ála "kandu"
MVH Akle

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-03-08 17:13

Selv tak ,dejligt at kunne hjælpe