/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Nogle der køber restpartier?
Fra : llo
Vist : 3325 gange
100 point
Dato : 06-03-08 15:08

Jeg har en butik, som sælger børnetøj. - åbnede sidste år.
Nu er udsalget slut og jeg har stadig nogle "gamle" varer tilbage, som jeg ikke har fået solgt under udsalget.
Jeg tænker så, om der ikke findes et sted, som opkøber sådanne restlagrer???

Udsalgstøjet forsvinder jo fra butikkerne, men hvor kan man få det solgt - selvfølgelig meget billigt?!?!?!?

Mvh
llo

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-03-08 15:11
Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-08 15:12

Til ANDRE butikker der sælger den slags....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-03-08 15:16

Eller den blå avis.
narkedsprangere opkøber den slags.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-08 15:18

Prøv at kikke på www.qxl.dk der kan du se andre også sælger restlagre

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-03-08 15:31

Jeg vil foreslå dig
http://www.barnepiloten.dk/

Der finder man bl.a.
Brugt børnetøj, Lagersalg børnetøj, Børnetøj engros, Børnetøj homeparty, Retro børnetøj

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-03-08 15:42

Fandt lige noget her, hvor varepartier sælges og købes
http://www.ph-hedegaarden.dk/ph-economy7/

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 06-03-08 16:24
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-03-08 01:38

Har du fået solgt dit lager ??

Kommentar
Fra : llo

Dato : 23-03-08 12:55

Nej, desværre - skulle du være intersseret??

I er ellers kommet med nogle gode bud, jeg har kontaktet dem alle, men nogle har enten ikke svaret tilbage, mens andre kun vil give 3 kr. pr. del, hvilket jeg ikke vil sælge det til, da tøjet jo er helt nyt med prismærker og det hele.

Der er åbenbart kun qxl tilbage......håber ellers der kommer lidt flere råd på tråden

llo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 14:27

En fordel ved Qxl er, at du kan sætte en mindstepris på varerne, og også en pris ved her og nu handel

Kommentar
Fra : bøllesmor

Dato : 05-05-08 23:31

qxl er et godt sted at komme af med den slags varer, og ellers kan man jo altid donere det til fx børnene i Rumænien, eller mødrehjælpen her i DK eller ligne.
Jeg sender alle mine rester med lastbiler til fx Polen osv.. bare et forslag

Godkendelse af svar
Fra : llo

Dato : 06-05-08 07:31

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : benteKanDu

Dato : 21-10-12 23:14

Hej llo, jeg kan muligvis være interesseret. Jeg sælger tøj til børn og kvinder samt brugskunst. Alt af høj kvalitet og til meget billige priser. Mon du fortsat har noget til salg? Det kan være rester eller artikler der ikke går godt i din butik. Lad mig gerne høre fra dig snarrest muligt. Mange tak.