/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia Pc suite 6, virker ikke
Fra : mads13772
Vist : 795 gange
60 point
Dato : 05-03-08 19:01

HJÆÆÆÆLP!!!!!

Jeg har installeret nokia pc suite, men jeg kan ikke oprette kontak til telefon. Jeg får meddelelsen:

"der er ingen tilgængelig forbindelsestype, og derfor kan der ikke etableres forbindelse til telefonen"

Hvad skal jeg gøre??? Programmet er installeret fra medfølgende cdrom ved købet af min mobil..

Håber nogen kan hjælpe!!!!!

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 05-03-08 19:21

Ring til kundeservice

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-08 19:27

Du har vel sat USB-stikket i

Kommentar
Fra : hms

Dato : 05-03-08 19:38

.........eller koblet Bluetooth til !

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-03-08 21:44

Hej mads13772
Jeg havde et lignende problem da jeg havde installeret programmet, jeg fik det råd at opdatere programmet på Nokias hjemmeside og så SKAL du bruge det kabel der fulgte med da du købte telefonen, andre usbkabler virker ikke, jeg ved ikke hvad forskel der er på det kabel og alle andre, men jeg har 5 kabler med nøjagtig de samme stik som det fra nokia, det er kun nokias kabel der virker.
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 05-03-08 23:00

Prøv at tilslutte telefonen INDEN du tænder computeren... hvis det altså er kabel du bruger som forbindelse.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-03-08 02:09

Det ville være rart om spørgeren kom forbi og fortalte hvordan forbindelsen mellem computer og telefon er, kabel eller bluetooth, kabel burde virke uden videre, er det bluetooth, så skal bluetooth aktiveres både på computer og telefon, så finder enhederne hinanden og der kan oprettes forbindelse, måske skal du som allerede foreslået, prøve at hente den nyeste PC Suite herfra: http://europe.nokia.com/A4144905 vælg din telefon og hent programmet, hvis du gør det, bør du fjerne den gamle suite fra Tilføj og fjern programmer før du installerer den nye, jeg hentede fra siden oven over og bruger denne usb dongle i computeren: http://www.thansen.dk/product.asp?c=1680630170&n=1375758714&pn=1375758716 det fungerer fint på en Vista computer, synkroniserer kalender og telefon bog, andet er ikke forsøgt endnu men du kan selvfølgelig også overføre musik og billeder, både den ene og den anden vej

Annuller spørgsmålet
Fra : mads13772

Dato : 07-03-08 08:10

Jeg fik løst problemet ved at geninstallere Pc suite. Sommetider hjælper det tilsydenladende at gøre tingene tre gange