/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Hvem hacker sig ind?
Fra : Emmapigen
Vist : 925 gange
40 point
Dato : 04-03-08 14:44

Hej alle,

Jeg har i en længere periode haft mistake om, at der er nogen der hacker sig ind på min computer. Jeg har derfor fået installeret en firewall (Outpost), hvor jeg kan se hvilke IP-adresser det drejer sig om. Jeg har desværre ikke selv meget forstand på computere, og håber der er nogen der vil hjælpe mig.

Disse IP-adresser bliver ved med at dukke op:

Er der nogle der vil hjælpe mig med at finde ud af, hvem der gemmer sig bag disse IP-adresser?

På forhånd mange mange tak!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 04-03-08 14:53
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 04-03-08 14:57

? hvor har du denne firewall (outpost ) fra
hvor han den hentes

Kommentar
Fra : Emmapigen

Dato : 04-03-08 15:01
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-03-08 15:09

Jeg kan ikke fortælle dig hvem der er inde i din puter og det kommer du heller ikke tættere på end et område Men du kan gå enten herind www.spywarefri.dk eller skrive til ham her www.arlet.dk og få nogle værktøjer til at rense med og stoppe fremtide problemer med at nogle kan komme ind hos dig.
Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-08 16:10

Synderen - med al sandsynlighed legalt

http://www.ripe.net/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-08 16:11

Citat
Disse IP-adresser bliver ved med at dukke op

Hvor dukker de op

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 04-03-08 16:12

Der er da lidt om ovenstående ip adresse, http://www.projecthoneypot.org/i_66ad07ebf127b0b38ffd6ed269859bc9

De har mistanke om en spamer, hijacker eller lign. Så prøv at køre en seriøs skanning for div snavs.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 40 point
Dato : 04-03-08 17:56

83.73.183.20 får jeg til
Nørre Alslev
12, DENMARK
83.73.183.20.ip.tele2adsl.dk

Hellerup
05 DENMARK

og

Lublin
45, POLAND
beh152.neoplus.adsl.tpnet.pl

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-08 18:07

De to første er TELE2
Den sidste en Polsk netudbyder

Men da vi ikke ved i hvilken forbindelse de "dukker" op - er det jo ikke nemt.....

Det kunne jo blot være 3 mailservere......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-08 18:53

lige præcis refi - så:

hvor dukker de op ??????

Godkendelse af svar
Fra : Emmapigen

Dato : 04-03-08 19:08

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-08 19:15

Spændende

Nogen der blev klogere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-08 20:10

velbekomme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-03-08 20:15

I spør bare ham spritteren....disken. Han har min IP fra Kandu....... sir han, på trods af, at jeg ALDRIG har henvendt mig til ham, så han må kunne noget LOOOL

Han troede han var snu og lagde et link til sig selv med hans halvrådne kat i en PM, men den var jo rimelig nem at gennemskue, så jeg lukkede bare den PM og han kunne sidde og være idiot sammen med katten. Men anyway, han påstår at han har venner inde hos TDC, som kan fortælle ham alt LOOL.