/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dream a little dream of me
Fra : arnely
Vist : 697 gange
200 point
Dato : 03-03-08 18:01

Jeg skal bruge musikken uden sang af - Dream a little dream of me.

Det må godt være af en rimelig standard, og med flere instrumenter.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-08 18:06
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-03-08 18:07
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-08 18:08

Du kan fjerne sangen med dette program

http://www.gold-software.com/download1840.html

eller moviemaker

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-03-08 18:08

Hvis han skal købe musikken og SELV FJERNE sangen så kan han ligeså godt købte musikken uden sang på!!! Ik?

Det kan du her

http://www.karaoke-version.com/en/mp3-backingtrack/mama-cass/dream-a-little-dream-of-me.html

Men skal det være gratis så tjek mit link oven over.. Det kan jo altid rippes

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 210 point
Dato : 03-03-08 18:12

Køb hellere karaoke versionen.. Det er slet slet ikke så nemt at fjerne sangen uden at det kommer til at lyde meget dårligt. Lige meget hvilket program du bruger. De acappella's du kan få i dag er noget man har hentet fra direkte fra indspilningerne af sangen. Der kan det nemlig lade sig gøre og det er der nogen der har kontakter til.. Du kan som sagt købe den her i karaoke. Både med og uden baggrundsvokaler:

http://www.karaoke-version.com/en/mp3-backingtrack/mama-cass/dream-a-little-dream-of-me.html

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 03-03-08 18:13

Jeg tror at du får svært ved at finde en version uden vokaler, da stort set alle, fra L. Armstrong, til F. Sinatra, til Big Mama Cass, til Beautyful South osv. har indspillet den, og det er en evergreen, der ofte bruges som encore. leder du efter en down-load eller en original indspilling? Måske ved at af de store down-load selskaber som iTunes noget?
I alle tilfælde, Held og Lykke, Tina

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 03-03-08 18:15

Whoops, jeg skulle have op-dateret siden, inden jeg kom med mine primitive kommentare. jeg undskylder meget

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-03-08 18:35

Hej

Her er en midi karaoke version, kan den bruges?
http://medlem.spray.se/klaudi2k/Dream_a_little_dream_Mamas_and_Papas__Karaoke.mid

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : arnely

Dato : 03-03-08 19:13

Kanon link du kom med. Det blev hun glad for lille mor, hun skal synge sangen til en fødselsdag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-08 19:14

boibbo..... jeg havde ikke opdateret inden jeg sendte, derfor så jeg ikke linket til youtube

Arnely, .....hvis du downloader musikken fra youtube, kan du bruge dette program, til at ændre fra film til mp3

http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-03-08 19:21

Kender det godt selv Nordsted.
Men ja sku også til at linke til hvordan du kan få den ned hvis det var du kunne bruge det arnely. Og det kunne du jo. Skriv hvis der er noget! :)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-03-08 19:21

Her er den i mp3
højreklik og gem som

http://medlem.spray.se/klaudi2k/DreamALittle.mp3

mvh klaudi