/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Problemer med Hamachi. :(
Fra : gade22
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 29-02-08 18:42

Hey med jer.

Håber der sidder en derude der har forstand på Hamachi. problemet er at mig og en ven vil spille flatout 2 over lan. så vi bruger Hamachi, så vi kan sidde hjemme fra. Det går også fint nok med at lave et netværk, og vi kan også se hinanden. Men når vi går ind i spillet kan vi ikke finde hinanden under lan. vi har prøvet med half life også, der kan vi heller ikke. Så ved ikke lige hvad der er gal. Vi har begge cypercity, så vi sidder bag router. Nogle der har en ide til hvad vi kan gøre.?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-08 07:29

uha kender slet ikke til Hamachi, men her så lige siddet og læst om det. Det lyder lovende.

Er der ikke en sikkerhedsindstilling i Hamachi der er lidt for skrap måske
Hvad med indstillinger i spillet er de tjekket
Sikkerhedsindstillinger på hver pc skal måske også stå ens.

Eller er der måske lidt hjælp at hente her.

https://secure.logmein.com/products/hamachi/support.asp

Godkendelse af svar
Fra : gade22

Dato : 01-03-08 15:28

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-03-08 16:36

Ok og tak for det. Løste det dine problemer