/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Kopiere Billeder på DVD disk
Fra : DADAY
Vist : 603 gange
50 point
Dato : 25-02-08 17:38

Hvad hvis man har 2,7 GB i billeder, og gerne vil brænde dem over på en dvd skive - kan man det
ogt hvordan gør man, og kan man bagefter se dem fra en alm dvd afspiller.

Flemming

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 25-02-08 17:40

Du kan bruge programmer til at lave dem fine, med rækkefølge osv.

eller bare Nero 8, eller under-- _D

link:
http://www.newfreedownloads.com/find/picture-to-dvd.html

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 25-02-08 17:41

Ja - du brænder dem bare som DATA - i et hvilket som helst brænderprogram....

HUSK at afslutte skiven EFTER brænding - også selvom der er mere plads tilbage - ellers kan du IKKE bruge den i en DVDafspiller

NB...

Det kræver jo at din afspiller kan vise jpg-filer - men det kam 100% af nyere afspillere....

Godkendelse af svar
Fra : DADAY

Dato : 25-02-08 17:55

Tak for svaret refi. det vil jeg prøve senere i aften.
hvis jeg bruger nero, gør programmet ikke automatisk lukning af disken

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-08 17:58

Jo - hvis du husker IKKE at køre multisession....

Brug en RW skive hvis du har en sådan - så kan du jo altid slette/ændre den igen.....

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 25-02-08 22:23

tak refi.

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 26-02-08 23:32

Nu har jeg prøvet 4 gange at brænde billeder - med nero 6, men der er ikke noget på disken, selvom den siger at operationen er succes.
Der er jo ingen mulighed for at krydse noget af med hensyn til at lukke disken når den er færdig.
Måske kan man ikke bruge en dvd skive.

Flemming

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-08 08:16

Selvfølgelig kan du bruge en DVD skive....

Hvis der SLET IKKE er noget på skiven er den jo defekt eller billederne er slet ikke brændt over....

Du må få en fejlmelding....

Med hensyn til multisession er det noget du sætter v ved INDEN brændingen begynder - så tjek lige ordentligt HVAD du laver....