/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
hjææææælp !!
Fra : Krunk
Vist : 675 gange
155 point
Dato : 23-02-08 17:46

hey har fået et text baseret mafia spil der er både php scipt og mysql

har sat det hele op og når jeg ligger det ud på nettet og jeg går ud på nettet for at se siger den

Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.

så ville høre om der er en der har forstand på det med php og hjemme sider til at guide mig så jeg kan få det ud på nettet

min msn er: krunk78@msn.dk den som hjælper mig igenem ville få 155 point :)

Accepteret svar
Fra : poul_from

Modtaget 155 point
Dato : 23-02-08 18:48

det er en mappe eller fil der er skrivebeskyttet det kan du ændre med dit ftp program det skal sikkert være 777 eller 775

Godkendelse af svar
Fra : Krunk

Dato : 25-02-08 01:34

Tak for svaret poul_from. selvom det ik lykkedes ;)