/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kalender på Nokia N95 GB
Fra : hjerterum
Vist : 786 gange
100 point
Dato : 23-02-08 15:39

Jeg har lige købt den nye Nokia N95 8GB der kan jeg i Windowa vistas kontaktpersoner rette navne og mobil nummer og så overføre dem til mine kontakter på mobilen og omvendt.... Nu er det så jeg spørger kan jeg også gøre det med min kalender .... HVIS JA hvordan.............................. oog hvilken kalender.

Accepteret svar
Fra : occo

Modtaget 110 point
Dato : 23-02-08 16:05

På min Nokia N73, der på mange måder er en forgænger til N95, kan jeg opdatere kalender fra og til MS Outlook. Det kan du også. Brug NOKIA PC Suite, som du har fået med din telefon. Du kan dog også blot hente den fra www.nokia.dk.

OCCO

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 23-02-08 22:15

Tak for svaret occo.