/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
hjemmeside i photoshop
Fra : charlieepige
Vist : 515 gange
60 point
Dato : 23-02-08 15:37

Heej
jeg har læst at man kan lave en hp i photoshop (i det program som følger med som hedder imangeReady) men jeg vil ville bare spørge om der er nogle som kan give nogle gode råd om, hvordan man bedst kommer igang med det. Jeg har selv redigeret lidt billeder i programmet men jeg kender det ikke så godt.
Det ville også være dejligt, hvis der var nogle som kendte en guide på nettet (helst på dansk..
På forhåns tak

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 60 point
Dato : 23-02-08 17:05

I Image Ready trykker du på F1, derefter vælger du Index --> H og derefter --> HTML.
Der har du hele brugsanvisningen.
Det er godt nok sort tale for mig, jeg udgiver mine hjemmesider fra Publisher, men jeg laver diverse elementer i Photoshop og Image Ready og trækker dem så over i Publisher. Her behøver man ikke bekymre sig om rammer og koder og hvad ved jeg.

Kommentar
Fra : charlieepige

Dato : 24-02-08 16:23

tak skal du have . der er i hvert fald noget som jeg skal i gang med at læse .. men jeg må prøve mig frem

Godkendelse af svar
Fra : charlieepige

Dato : 24-02-08 16:24

Tak . håber at jeg kan bruge noget af det

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 24-02-08 19:47

God fornøjelse. Photoshop er virkelig sjov at arbejde med.