/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Spånplade
Fra : Cavao
Vist : 678 gange
100 point
Dato : 20-02-08 18:31

Er der nogen der ved hvad prisen (ca.) er på en spånplade i stadndard størrelse, og i tykkelsen 12 mm?

Accepteret svar
Fra : cool2000000

Modtaget 110 point
Dato : 20-02-08 18:34

Det koster ca. Pris: 99,00 kr

For en Spånplade 12 mm 122 x 250 cm

Det kan også koste lidt dyre, hvis det skal være en smule bedre... oppe til 174kr

Kommentar
Fra : Cavao

Dato : 20-02-08 18:37

Ok. Og du er helt sikker på at det er cirkapriserne??

Har umidelbart ingen grund til ikke at stole på dig, men er nød tilat spørge alligevel. Har hørt at mange herinde svare på ting de ikke ved alverden om, i deres iver efter point. Håber du forstår.

Kommentar
Fra : Cavao

Dato : 20-02-08 18:42

Ok. Har nu selv tjekket det på nettet. Kunne bare ikke finde noget da jeg søgte første gang.

Men det er da en positiv ovberraskelse. Når det er så billigt, har man jo ligefrem råd til det bedste. :)

Kommentar
Fra : Cavao

Dato : 20-02-08 18:43

Dertil kan jeg så lægge prisen for at få det leveret. :( Men sådan er der jo så meget. :)

Godkendelse af svar
Fra : Cavao

Dato : 20-02-08 18:47

Tak for svaret.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-02-08 20:12

hvis du opretter en konto på en tømmerhandel og køber pladerne der, koster det ikke noget at få dem leveret.

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 20-02-08 20:29

Hej Trimare46
Din sidste kommentar var rigtig god. Det har jeg da aldrig tænkt på, og det er ikke så lidt træ, trapez-plader og lignende, jeg enten selv har bakset usikkert hjem på biltaget eller betalt dyrt for at få kørt hjem. Tak for det råd. Det skal undersøges nærmere
Venlig hilsen
MichaelSP

Kommentar
Fra : Cavao

Dato : 09-03-08 16:55

Ser først de sidste to indlæg nu.

Tak for tippet!
Men hvordan mener du? Skal jeg oprette en konto over nettet. Altså på forretningens hjemmeside? Eller i selve foretningen? Og hvad indebære det at oprette en sådan? Syntes det lyder ledt for nemt.