/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Hvor skal jeg investerer
Fra : Realtvc
Vist : 622 gange
45 point
Dato : 19-02-08 17:21

Hej

Da forventer at får lidt penge på lommen iløbet af 1 md tid, ca 500-700.000 for salg af virksomhed
kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan DU ville investere dem

Jeg har selv set lidt på noget der hedder scan invest

men ved der er så mange mugligheder derude

HJÆLP

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 19-02-08 17:31

Hej
Det er nok 10.000 kroners spørgsmålet
Hele markedet er temmeligt turbulent - dog kunne det være en ide at se lidt Danske Bank som pt
er til en meget lav kurs, og der er ingen tvivl om, at den stiger på sigt

GrønlandBanken er en dyr aktie, men de forventer at udbetale ( i år ) 60 % ~ sidste år gav de

Diverse investerings foreninger ~ prøv på Morningstar.dk

Meld dig ind som medlem ( gratis ) og følg lidt med der

Pøj pøj

mvh

krakgt

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-02-08 17:37

ja jeg ville da investere i vindmøller! Ikke dem alle sammen - du får nok nogle flere forslag. benyt dig af så mange som muligt. Hvis noget går galt er det betryggende at have dem fordelt på mange små poster.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 55 point
Dato : 19-02-08 17:43

Du kunne jo bruge dit eget tip

http://www.kandu.dk/tip17575.aspx

LOL

Kommentar
Fra : Realtvc

Dato : 19-02-08 17:48

SÅÅÅ for sata--n godt set HAAAAAAAA
ja det kunne jeg jo men er ikke selvsikker nok på mine færdigheder at jeg vil bruge så mange penge på det. Ha ka godt se det ser skummelt ud at man først promovere den perfekte måde at lave kassen på hvis man har 500000, for derefter at spørge folk om hvad de synes man skulle bruge en halv mil til. Ha total iorden. tror sku du skal have point for det bedste råd om hvor jag skal invistere

Godkendelse af svar
Fra : Realtvc

Dato : 19-02-08 17:48

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-02-08 17:51

Smart "parløb" - den stiller spørgsmål og den anden svarer .................. god reklame.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-02-08 17:54

Selv tak