/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
er disse støvler godkendt..???
Fra : majsepige
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 19-02-08 13:54

Jeg overvejer at købe sådan nogle her, men jeg kan ikke finde ud af om de er stævner godkendt, altså om man må bruge dem til stævner???

Jeg ved heller ikke hvordan man kan ses det???

jeg håber i kan hjælpe mig???

og hvis der er nogle der selv har dem, eller har købt online hos dem, om støvlerne er gode + om det er godt nok at købe online hos dem?

http://www.horsepoint.dk/shop/default.asp ( det er HKM Læder dressur eller spring støvler, de har også nogle dressur/spring i kunstigt læder som hedder det samme - må i også gerne finde ud af )

(dressur støvlerne som ikke er læder, har også en lynlås)

Håber virkelig i kan hjælpe mig...

Accepteret svar
Fra : lp-dennis

Modtaget 110 point
Dato : 19-02-08 14:03

Ja de er 100 % godkendt, du kan vælge at købe dem! Har selv et par de er vildt gode og behagelige! Det er et rigtigt godt køb!

Kommentar
Fra : majsepige

Dato : 19-02-08 14:07

har du købt dem online eller selv været i butiken og købe dem?

Godkendelse af svar
Fra : majsepige

Dato : 09-05-08 11:48

Tak for svaret lp-dennis.