/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Hårprodukter
Fra : steffen_bn
Vist : 1639 gange
100 point
Dato : 17-02-08 14:18

Hey jeg kunne ikke finde en ordentlig kategori at placcere dette spørgesmål i så har bare taget en kategori...

Nå til spørgsmålet, hvordan får man bedst en hanekamp til at stå, jeg har prøvet husblads men det tar lang tid at stivne og det er svært at sætte en høj hanekam med husblads, så er der nogle der har noget bedre så sig endelig til...

Dette spørgsmål får du 80 point for, har desværre ikke mere

Hilsen

Steffen

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-02-08 15:33

Æggehvide, kender jeg en der en gang brugte. Og han vaskede det ikke med sæbe skyllede det kun. Så bevare håret sit naturlige beskyttende fedtstof.
Netto de har noget gele. Et kraftigt og et knap så kraftigt, dette gele kan også fås andre steder. Supermarkeder matas og frisører.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-02-08 15:41

Hurtigtørrende cement......

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-08 16:09

Hej steffen

Næsten alt gele kan bruges, det handler mere om teknikken.
1. Håret skal være håndklæde tørt.
2. tag din gele (ex got2be glued - rigtig godt) og smør det ind ind i hele garnet. Bare gå amok.
3. Lad det side ca. 30 sekunder. Form så din hanekam. Sommetider kan det være lettere at gøre det, hvis dit hoved vender ned af.
4. Når din hanekam har formen, så tage mere gele i hænderne, og giv de yderste lag hår en ekstra tur - gerne så de får et vådt look.
5. giv hele din hanekam en ordenligt tur med hårlak - det stærkeste du kan få. Vigtigt, at du sprayer ca. 15-20 cm. fra året, og at du kommer helt ned til hårrødderne. Husk at spraye toppen af kammen.
6. Lad hanekammen tørre - brug evt hårtører. Når den er tør, så giv din kam den samme tur en gang til. Så holder det 100%.

fra http://xplayn.com/forum/topic/36278/1469628#1469628

Du må bare endelig ikke bruge Dax, der har været flere her på kandu, som har haft store problemer med det produkt

Godkendelse af svar
Fra : steffen_bn

Dato : 21-02-08 00:06

Tak for hjælpen HelleBirgitte.

Det var godt fortalt og nemt at forstå..

Hilsen steffen.

Ps. har lige forøget point for god besvarelse, havde lidt mere da jeg loggede på her idag

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-02-08 06:35

Selv tak for point,det var sjovt at hjælpe dig

Kommentar
Fra : MortenP86

Dato : 22-05-08 16:44

Hej Steffen

Ville bare lige give et suplement til det glimrende svar fra HB... Det svar hun har givet er til en "meget" lang hanekam... Har du kun omkring 5 cm er det nok at bruge en kraftig voks ala ID Titanium eller Terence Renati Rock Hard (lidt en smagssag) også en rigtig kraftig hårspray ala Osis+ Session extreme hold (mener jeg den hedder). Du skal bare passe på du ikke bruger for meget voks, da det så kan have den modsatte effekt og tunger håret istedet for (en fejl rigtig mange gør; mer er ikke altid bedre)..

Jeg køber selv mine produkter her: http://www.billigvoks.dk/, da jeg altid har modtaget en super service ved dem, men ellers kan du købe dem ved din frisør