/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
NVIDIA geForce 8400 GS
Fra : ppk
Vist : 543 gange
300 point
Dato : 16-02-08 21:19

Hej

Min Fujitsu-Siemens Scalero L har et ovenstående grafikkort.

Nu er det så at jeg kunne tænke mig at vide om ikke dette kort skulle kunne overføre film m.m. til mit Philips LCD tv via DVI stikket på grafikkortet ?

Har lige købt et kabel til ca. 500 kr. som har DVI + HDMI stik. (DVI er på computeren og HDMI er på tv)

PPK

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 16-02-08 23:57

Du burde bare kunne sætte den til computeren i stedet for skærmen, og så køre det direkte, men det har du vel prøvet?

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 17-02-08 10:59

Hej dayworker24

Din ide har jeg godt nok ikke prøvet ! det er selvfølgelig en mulighed for at se om det virker så langt.

Men i og med at der er begge stik på kortet, skulle man vel gerne kunne begge dele.

Har læst et eller andet sted at man vist skal klone sin skærm, men har ikke lige styr på hvordan man gør.

PPK

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 17-02-08 19:49

du kan højreklikke på skrivebordet, og så vælge egenskaber. Der et sted kan du vælge noget med grafikkortet, og derinde får du mulighed for at clone skræmbilledet. Di skal bare tilslutte fjernsynet og computer skærm først. Ellers får du ikke muligheden for det.

Hvis du ikke får det til at virke, så må du skrive igen

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 18-02-08 22:55

Hej dayworker24

Jeg kan stadig ikke få det til at virke !

Måske har du en fremgangsmåde man kan følge, således at man ikke får gjordt tingene baglæns.

Mit styresystem er Vista Home Premium og grafikkortet er et NVIDIA GeForce 8400 GS.

PPK

Accepteret svar
Fra : dayworker24

Modtaget 300 point
Dato : 19-02-08 12:18

jeg kan lige vende tilbage til dig, men prøv at gå ind i kontrolpanel der skulle være en mulighed for at gå ind i nvidia indstillinger, men ellers så prøver jeg det lige ved en ven.

forsat god dag

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 01-03-08 14:57

Tak for svaret dayworker24.