/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
pace tds 460 nv parabol sat re
Fra : morfar35
Vist : 766 gange
500 point
Dato : 16-02-08 00:15

Hej er der nogen hjælp at hente vedr.brug af denne reciver til andre kanaler efter afmelding
af viasat brug,den er stadig fastlåst til viasat og kan ikke finde andre satelitter,skal den omprogrameres eller bios opdateres sådan noget lignende oplåsning af mobiltelefoner,
findes der derimod ikke nogen chance for noget af dette vil jeg bare skrotte den,uheldigvis den er jo god som optager hilsen fra morfar 35 jeg giver gerne op til 1000 point hvis det bliver muligt at benytte den igen ps havde ikke lyst til at spørge viasat he he

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 08:33

Citat
findes der derimod ikke nogen chance for noget af dette vil jeg bare skrotte den

Det HELT rigtige valg....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 08:35

Hvilke satelitter havde du da tænkt dig...... ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 08:37

Din reciever fanger ikke noget - den modtager blot fra din parabolskærm.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 08:42

http://www.dan-detail.dk/product.asp?product=84&sub=0&page=1

Citat
Modtageren kan kun anvendes sammen med et Viasat combi abb.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-02-08 10:17

Hvis du skal smide den væk kan du jo ligeså godt smide den i en kasse og sende den til mig.
Jeg har 2 viasat abonnementer og den ene reciever er ved at stå af. Jeg betaler fragten

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 16-02-08 10:38

Superløsnig - lidt under bordet er den vel altid værd....

Kommentar
Fra : morfar35

Dato : 16-02-08 17:50

tak til alle men det jeg efterlyste var en teknisk detalje om opgradering af modtager eller lignende så jeg lukker hermed spørgsmålet til refi jeg tænker lidt på det hilsen morfar35

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 17:53

Citat
men det jeg efterlyste var en teknisk detalje om opgradering af modtager eller lignende

Det kan du ikke - den virker kun sammen med Viasat....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 17:55

PS...

For at lukke et spørgsmål skal du acceptere EET af svarene....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-02-08 17:55

mit tilbud står stadig ved magt

Skriv endelig

Godkendelse af svar
Fra : morfar35

Dato : 16-02-08 18:03

Tak for svaret refi.