/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nyt TV. ?
Fra : Jesper_wood
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 15-02-08 17:14

Da jeg regner med at få en del penge tilbage i skat i år, vil jeg købe et nyt TV.
Har været inde og kigge lidt her og der, men mener jeg har hørt at DK ikke er enige om hvilken form for digitaltuner vi skal bruge her hjemme i fremtiden, så derfor spørger jeg:

Hvilket af disse skal jeg se efter:
DVB-T
DVB-C
DVB-S

Og vil gerne have et min. 40" da jeg stener meget film osv.
Tror i det er pengene værd at købe et som kan vise 1080 Full HD ?

Har læst et sted at man skal se MEGET godt efter for at kunne se en forskel under 47".

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-08 17:22

Det kommer da an på HVILKET signal du har

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-08 17:33
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-02-08 17:33

Ellers vil DVB-T være nærliggende.
Jeg ville vælge med full HB (1920 x 1080 ) da du får et bedre billede under alle omstændigheder

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 16-02-08 01:24
Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 18-02-08 07:01

Tak for svaret Sunowich.