/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Clint Eastwood.
Fra : peterpyt
Vist : 685 gange
200 point
Dato : 12-02-08 21:36

En af gutterne fortalte begejstret om et videoklip han havde set (eller måske bare hørt om)

Sådan her lyder drejebogen ;)
Clint Eastwood bliver interwievet.
Værten spørger om han (clint) kan forklare hvorfor unge stadig synes han er cool?

Clint kigger på værten, knipser på sin skorte overlomme, hvori han har en pakke smøger, en af smøgerne hopper ud af pakken, Clint griber smøgen med læberne, tænder smøgen og siger....
that´s why...

Er der nogen som ved om dette interwiev har fundet sted, og hvor man evt. kan finde det.. Jeg har kigget lidt på Youtube, som jo givetvis er oplagt...

pft.
/Peter..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 21:46
Accepteret svar
Fra : Sorato

Modtaget 210 point
Dato : 12-02-08 21:57

Fik lige øje på dette spørgsmål ...

Er ikke den rette til at afgøre endeligt om den historie er sand eller ej. Men hælder stærkt til at det ikke er rigtigt!

Jeg har været inkarneret Eastwood fan i 30 år. Har læst og set i massevis af interviews med ham (har flere amerikanske af slagsen, som aldrig har været vist på dansk tv). Desuden har jeg læst flere biografier, bl.a. 'Clint Eastwood 1+2' af Richard Schickel (som ikke blot er journalist, men også en nær personlig ven af Eastwood).

Jeg kan garantere for, at manden er meget ydmyg og tillige også ret tilbageholdende, når han giver interviews. Jeg har heller aldrig set et interview eller anden privatoptagelse, hvor han har ageret på en måde der blot tangere den historie en smule. Så jeg har meget svært ved at tro på det.

Eller sagt på en anden måde: Der er så langt som der overhovedet kan være, imellem privat mennesket Clint Eastwood's personlighed - og den Harry Calahan bære rundt på!

PS. For en ordens skyld: Jeg samler ikke på point. Er her kun på et kort besøg.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-02-08 23:14

- og jeg kan tilslutte mig 'sorato'! Jeg vil næsten kalde Eastwood genert, når han 'bare' skal agere sig selv, i hvert fald, som 'sorato' siger - ydmyg og meget beskeden.
Jeg har heller aldrig set den omtalte episode men det er jo ikke grund nok til at jeg kan påstå at den aldrig har fundet sted - jeg tror det dog næppe

Vh. Dorthe

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 13-02-08 05:50

Sådan virker det ikke, når man ser på hans mange film!

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 13-02-08 07:43

Hej alle..
Ja I har sikkert ret, det er nok en røverhistorie... Jeg lader dog spørgsmålet stå åbent lidt endnu...

/ Peter..

Kommentar
Fra : Sorato

Dato : 13-02-08 21:17

[quote]

Sådan virker det ikke, når man ser på hans mange film!

[/quote]

Manden er jo netop SKUESPILLER ...!!!
Er du da slet ikke i stand til at skelne imellem film og virkelighed??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 21:41

Fordi man er" en anden " i virkelig heden og så får sådan et "åndsvagt spørgsmål "kan man ikke gører sådan med en pakke smøger hmmmmmmm

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 23:20

Har du fundet ud af om han er sådan??

Godkendelse af svar
Fra : peterpyt

Dato : 23-03-08 17:19

Tak for svaret Sorato.