/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Inventor hjælp
Fra : frthah
Vist : 1535 gange
100 point
Dato : 07-02-08 20:47

Hej

Kan man få en forklaringsliste over de ikoner der findes på venstre side af skærmen i inventor?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-02-08 21:02

Jeg mener at kunne huske at de ligger i hjælpefilen (F1) under værktøjslinier.
Men jeg kan ikke tjekke lige nu...
mvh Ben

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 07-02-08 22:33

Er der nogen bestemt eller er det dem alle, jeg arbejder med inventor 2008 hver dag, har også instruktionsbog. Den unne du jo låne på bibloteket der er mange gode øvelser.

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 07-02-08 23:50

jeg arbejder med den også på skolen, er lige startet som tek. designer, men det er kun 8 lektioner om ugen, så vil gerne være bedre til det, samt huske de forskellige.

Ja bogen er go. vi får kopier af de kapitler, men det er rart og have sin egen, koster bare lidt, men der kommer en nyer version til sommer.

<jeg ønsker og forstå de forskellige funktioner, således at man ik skal bruge tid på at prøve de forskellige ikoner for st komme frem til det msn ønsker.

Accepteret svar
Fra : Peter1056

Modtaget 100 point
Dato : 08-02-08 02:00

Jeg ved ikke om jeg misforstår dig, men hvis du oppe under Part Features sætter et flueben ved Display text with icons så kommer der da tekst og viser genvejs tast.

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 12-02-08 01:01

Hjalp det dig?

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 12-02-08 09:51

Hej peter.

Der opstod en ny problem, jeg har vista og kan ikke komme videre ind når jeg åbner inventor, ergo kan ikke arbejde med det.

Det samme gælder for Autocad, i det øjeblik jeg dobbelt klikke på ikonet så vil den ikke.

Godkendelse af svar
Fra : frthah

Dato : 25-02-08 16:48

Tak for svaret Peter1056.

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 25-02-08 17:57

Når du skal åbne programmet inventor skal du: venstreklik en gang på ikonet - dernæst højreklik på ikonet og KØR SOM ADMISTRATOR: det hjælper i vista