/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
skift til cypercity er det let
Fra : Eyvind
Vist : 1126 gange
100 point
Dato : 05-02-08 09:12

Er der nogen som for nylig har skiftet fra TDC til cypercity og var det uden problemer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-08 09:32

Bortset fra opsigelsestid osv - HVAD tænker du så på af problemer ??

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-02-08 09:36

ingen problemer med det. Der skal blot ændresd lidt oplysninger til koder, samt ind- og udgående server skal ændres.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-08 09:47

Jeg har TDC nu men ser at det er billigre hos Cypercity.
Jeg vil ikke være uden internet, i alt for lang tid, da vi flere som bruger forbindelsen.
Deres soloudgave ser fristende ud.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-02-08 09:48

Det må du jo lige koordinere med begge parter så du sikrer dig at forbindelsen ikke bliver væk i for lang tid. TDC kan jo godt være lidt firkantede.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-08 10:03

Så kan man måske overlappe så der bare oprettes ny forbindelse og den gamle glider ud.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 05-02-08 10:03

Citat
Er der nogen som for nylig har skiftet fra TDC til cypercity og var det uden problemer

Jeg har lige skiftet fra TDC til cybercity og det eneste problem jeg havde var at der ikke var hul igennem til mit telefonstik,men der kom så en tekniker og ordende det unden at det kostede ekstra

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-08 10:23

jangchr - Var det fejl på skillefilter eller bare montagefejl.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 05-02-08 10:30

Det var bare det at der ikke havde været installert telefon før i lejligheden og så var der ikke hul igennem

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 100 point
Dato : 05-02-08 12:43

Om morgen var der forbindelse fra den gamle udbyder. Om eftermiddagen var der forbindelse fra Cybercity!

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-08 12:52

Tak for svaret alka. Det var en dejlig oplysning.

Og tak for de andre indput.