/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bakspejl m. automatik
Fra : rover600_valby
Vist : 639 gange
50 point
Dato : 31-01-08 05:12

Hej
Jeg har et bakspejl med automatisk nedblænding som jeg skal sætte til,
men de 3 ledninger(rød,brun,blå) hvilken en er til hvad??
12v og stel og hvad er den sidste til og hvilke farver er de forskellige til??

Håber I kan hjælpe mig igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-08 08:31

Og en monteringsvejledning var ikke med ????

Hvor har du købt det.....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-01-08 08:51

Den siste er til lysføleren som blender ned.
alimak

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 25 point
Dato : 31-01-08 09:10

Hvis farverne er ca de samme som på en radio, så er blå tændledning.. Den skal sluttes til nøglen så spejlet ikke er aktiveret hele tiden. Der er jo ingen grund til at det står og vipper op og ned hele natten fordi der kører biler forbi..

Men sæt intet til før du er sikker.. det vil sq være ærgeligt at brænde spejlet af inden du overhovedet har fået det monteret

junior

Godkendelse af svar
Fra : rover600_valby

Dato : 05-03-08 22:35

Tak for svaret CCjunior. Rover Danmark ku gi mig lige det svar jeg manglede, men tak for hjælpen...