/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sims 2 Package filer??
Fra : mari7anne
Vist : 1035 gange
200 point
Dato : 29-01-08 18:03

Jeg har lidt problemer med mine Sims 2 pakker. (Jeg har alle pakkerne liggende på min pc.).
Jeg har ikke helt styr på, hvor jeg skal lægge de forskellige ’package og mesh’ filer, som jeg har hentet ned fra Nettet??
Jeg ved godt at i ’Dokumenter/EA Games/ Sims 2/Downloads ligger en masse filer og det er her jeg har lagt alle de pakker jeg har hentet ned (efter udpakning selvfølgelig), men de ligger hulter til bulter , når jeg starter spillet op og jeg har svært ved at finde alle tingene..
Hvad skal mappen hedde hvor man skal lægge de grunde/huse man har hentet ned ?
Hvad skal mappen hedde hvor man skal anbringe alle sine ’tøj’ filer?
Hvad skal mappen hedde hvor jeg skal ligge alle byggematerialer, som vægge, tapeter osv.?
Hvad skal mappen hedde hvor jeg skal ligge møblement m.m. ?
Hvad skal mappen hedde hvor jeg skal ligge hår, hudfarver, makeup m.m. ?
Skal jeg oprette mapper i Sims 2 mappen, eller skal jeg bruge de mapper som ligger i selve spil installationen (TSData/Res) ?
Hvis mappen ikke findes, kan man så selv oprette en mappe og give den et navn og vil det så fungere ordentligt?
Håber ikke spørgsmålene lyder for indviklet..
Håber nogen kan hjælpe mig med oplysninger omkring Sims 2 problemerne.

Venlig hilsen

Fr. SimsBims.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-08 18:13
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 29-01-08 18:19

Citat
How do I get these files into my game?

Please unzip the zip files you've downloaded;

After that, pay attention that if the package is in xxxxxx.sims2pack format, simply double-click it to install it into your game.

You can also use Clean Installer ( Download Clean Installer in their official site )

And if the package file is in xxxxx.package format, you just need to move and save it to

\Documents and Settings\My Documents\EA Games\The Sims 2\Downloads.

(Max: Users\(Current User name)\Documents\EA Games\The Sims 2\Downloads\ )
(Vista: Users\(Current User name)\Documents\EA Games\The Sims 2\Downloads\ )

NOTICE: Downloads go in the folder inside 'My Documents', NOT under the SIMS2 GAME Program Files

If you have no Downloads folder,created a new one by yourself is OK .

You should be in the folder My Documents\EA Games\The Sims 2\. Right-click in a blank space in the folder and click New, then Folder. Then named it: ' Downloads ',it' has a capital D and a lowercase s at the end.

Do not establish any sub-folder under the DOWNLOADS folder, otherwise maybe the items you've downloaded won't show up in your game

Godkendelse af svar
Fra : mari7anne

Dato : 11-02-08 17:58

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-08 18:15

Selv tak...