/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Bordpynt
Fra : Jen_sen
Vist : 1349 gange
100 point
Dato : 29-01-08 13:36

Hvordan pynter man et bord til en barnedåb - som ikke er de sædvanlige lyserøde bamser og barnevogne ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-01-08 13:47

Jeg købte nogle flotte urtepotteskjulere, satte efeu i en bue, pyntede med en smal velour sløjfe i toppen af buen, og små rangler der dækkede jorden...

Vi har allergi i familien, og kunne ikke bruge blomster

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-01-08 13:48

Du kan også finde bøger på biblioteket, hvor du kan se hvordan man klipper/skærer små barnevogne eller vugger i karton

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 29-01-08 13:49

Altså for filan - du ved da vel efterhånden - at jeg er SÅ ukreativ :D

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-01-08 13:52

Citat
Her er en sød og personlig ide til bordpynt ved barnedåb. Det findes ikke ret stort udvalg af pynt til barnedåb, og så er det også sjovere at lave noget selv.

læs mere her

http://www.kongerogkrudtugler.dk/butik/tips_ideer/bordpynt_til_barnedaab_230_da.html

En anden fin ide til barnedåbsfesten:

Citat
Man maler et stort træ på et lærred (et stamtræ) og får gæsterne til at skrive deres titel til barnet f.eks farmor Hanne på en træbrik (blå/lyserød). Sætter den korrekt på træet og tager et billede af hende på dagen, som kan sættes under!

Så sker der noget anderledes til barnedåben og barnet vil have et super godt minde (og noget personligt til værelset - og vi kan forestille os at Malthe vil synes det om nogle år er sjovt at pege på de forskellige og sige bedste... osv.

læs mere her http://www.min-mave.dk/debatten.php?ForumID=3831&SubjectID=85894

god fest

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-01-08 13:53

Jen_sen, jeg syntes du tænkte kreativt vedr. kroopholdet..

Altså hvis du er bange for at fingrene ryger, så hold dig fra kartonsnitteriet

Den med efeuen er nem nok, du kan jo købe efeuplanterne hvor de er i en bue i forvejen, og få hjælp til at binde sløjferne i den farve der passer til barnet køn, det kan du godt uden den store falckkasse

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 29-01-08 14:19

Tak tak... Gode ideer.. !!

Den med efeuen er meget sød...

Og den med træet..

Helle - ved du om der er en side til pigerne også ?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-01-08 14:43

jeg kender ikke lige en side som den her, til piger. Men hvis du kan li´ ideerne, så er det jo bare at lave det i de farver, som du syntes passer til en pige. Så du skrev, at du ikke er kreativ, men der er ikke noget svært idet her

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-01-08 15:28

Den med træet, er da en rigtig god ide, meeen nok ikke som bordpynt.

Jen_sen du må være noget kreativ, og få lavet det træ, det er da et dejligt varigt minde for dagen

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 29-01-08 15:29

Åååårh Helle... du ved nokikke hvordan det er nok håndfladerne vender indimod hinanden!

Men der var rigtig mange søde ting på siden - det kunne være man skulle forsøge sig ......

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 29-01-08 15:32

Pokkers Nord, håbede du tilbød at save et ud i træ til mig ? *GG*

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-01-08 15:34

nej træet var selvfølgelig ikke tænkt som bordpynt bare en ekstra ide.

Jeg syntes, du skal prøve, hvis du har lyst.............det er altså sjovt, at lave tingene selv. SÅ svært er det heller ikke!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-01-08 15:55

Jen_sen, sidder hænderne også forkert skruet sammen på din mand?? Ellers så må han igang

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 29-01-08 16:16

han har værktøjet i orden - men lige om han kan save - det tror jeg sq næppe *GG*

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-01-08 16:25

Han kan jo ikke vide det, før han får prøvet,

Annuller spørgsmålet
Fra : Jen_sen

Dato : 14-03-08 12:06

...