/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
hvordan taber man håntagende?
Fra : ronela
Vist : 1280 gange
20 point
Dato : 24-01-08 21:50

hey er der nogen der ved hvordan man taber de håndtag man har på siden? der er en masse tips om hvordan du får en slank mave men intet af det hjælper på selve håndtagende?? håber at der er nogen som kan svare :s

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 24-01-08 21:54

Du skal hoppe på stedet ca. 2 timer hver dag - så går de væk.

Kommentar
Fra : ronela

Dato : 24-01-08 21:56

2 timer i træk?!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-01-08 22:07

køb en hula hop ring og brug den hver dag (fætter br har den)

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 30 point
Dato : 24-01-08 22:17

ja - det er vigtigt at det er 2 timer hver dag. I starten tror jeg ikke du skal regne med at kunne holde til mere end ca. 1 time 2 gange om dagen, men når du kommer i form skal de 2 timer være i træk. Det passer med du kan se en god lang film hver dag imens du hopper. Det er absolut den bedste løsning på dit problem.

Kommentar
Fra : ronela

Dato : 24-01-08 22:19

ok. tusinde tak!

Godkendelse af svar
Fra : ronela

Dato : 24-01-08 22:19

Tak for svaret Flash77.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 24-01-08 22:46

Det var så lidt - er glad for at kunne hjælpe :)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-01-08 23:19

Vær dog lidt kritisk før du godkender et svar.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 25-01-08 19:01

Hvad mener du BjarneD?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-01-08 19:03

Det jeg skrev.

Kommentar
Fra : Perniiille33

Dato : 29-02-08 23:08

er det ikke bare nogle maveøvelser som er løsningen?:D

Kommentar
Fra : Dodd

Dato : 10-03-08 18:20

men man vil altid kunne se hofterne/håndtag og især i teenager årene hvor de ekstra meget vokser !
men held og lykke

Kommentar
Fra : Calmen87

Dato : 01-04-08 13:13

Jeg dyrkede Callanetics da jeg ville af med mine og aldrig har jeg prøvet noget det var så effektivt, havde mistet 7 cm om livet i løbet af 3 uger, og dette var sket ved blot at dyrke callanetics 1 gang om ugen i ca 1½ time.
I løbet af de 12 uger hvor jeg dyrkede det, røg der ca 23 cm om livet, 14 cm om hvert lår 8 cm om hver overarm og 15 cm over brystet.
Vær dog opmærksom på at du den efterfølgende dag vil kunne have meget ondt i maven, og dårligt har lyst til at rejse dig op, og håb så på at du ikke begynder at grine eller hoste i løbet af dagen.

Kommentar
Fra : Dodd

Dato : 01-04-08 14:52

hvad er Callanetics ????

Kommentar
Fra : ronela

Dato : 02-04-08 15:43

ja hvad er callanetics? og hvad går det ud på? det lyder rigtig spændene:) fortæl mere??

Kommentar
Fra : Calmen87

Dato : 02-04-08 18:31

Det blev opfundet af amerikaneren Callan Pinckney, som efter tolv år med klassisk ballet og en medfødt ryglidelse blev nødt til at finde en alternativ måde at træne på.

Callanetics er baseret på elementer fra ballet, yoga, moderne dans, tai-chi og mavedans.

Træningen består af en masse små præcise bevægelser, som udføres meget langsomt. Øvelserne går ind og bearbejder kroppens største muskelgrupper og gør den fastere, uden at man svulmer op og kommer til at ligne en kæmpe bodybuilder.

På grund af de langsomme og rolige bevægelser er der næsten ingen risiko for skader.

Kommentar
Fra : ronela

Dato : 10-04-08 19:49

hvordan får man så fat i sådan nogle øvelser? man behøver vel ikke gå til det? du har vel ikke et program eller noget? det lyder ret godt:)

Kommentar
Fra : MiSs-Lennon

Dato : 22-04-08 16:17

Jaaeh, Jeg synes virkelig også det lyder vildt fedt med det der callanetics!'
Men er der et sed på internettet hvor man kan få fat i et program, bare for at træne lidt herhjemme.

Kommentar
Fra : Calmen87

Dato : 23-04-08 11:30

Der er udgivet flere bøger om Callanetics, mener de er tilbage fra 1986 og 1988, men i disse bøger står det godt beskrevet hvordan øvelserne skal udføres, har lagt mærke til at en del boghandlere stadig har bøgerne, men det er også muligt at finde dem på de større kræmmermarkeder.

Jeg fandt lige denne lille video hvor nogle øvelser bliver vist og der bliver fortalt lidt om callanetics.

http://video.google.com/videoplay?docid=2460771946293869648

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-10-08 04:13

Jeg holder nu på at 2 timers englehop om dagen er den rigtige løsning.