/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
deguer
Fra : 0alfen0
Vist : 834 gange
100 point
Dato : 24-01-08 10:01

hej, ja nu er jeg i tvivl igen, og i har været så gode til at hjælpe mig før så nu håber jeg på at i vil hjælpe igen :)

kan deguer tåle jordnødder? de får jo meget nemt sukkersyge så de kan ikke tåle så mange ting. men jeg ved ikke med jordnødder, håber at der er nogen her der ved det

kram
alf

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-01-08 10:08

Ja, de kan tåle jordnødder, og de elsker dem.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 10:52
Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 24-01-08 10:56

Deguer spiser ikke straks alt det foder man giver dem, heller ikke selv om du giver dem f.eks. en jordnød.

Sætningen hentet herfra http://www.napena.dk/degu/degu_foder.htm

Godkendelse af svar
Fra : 0alfen0

Dato : 24-01-08 10:58

Tak for svaret Sunowich.mange tak... det var lige det jeg ville vide :)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 11:10

Takker og bukker og så takker vi osse lie Dova ikke

Kommentar
Fra : stwigs

Dato : 24-01-08 18:03

Jeg ville ikke give særlig mange jordnødder, men de kan godt tåle lidt Jeg ville sige, højst en gang om måneden....