/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Tis eller orgasme?
Fra : Addicted_to_antrax
Vist : 1337 gange
100 point
Dato : 21-01-08 14:34

Hej, mig og min kæreste har et ret så godt sexliv synes jeg selv, men hvis jeg er nede at slikke hende eller vi bare har et alm. samleje og hun kommer, så synes jeg NOGLE GANGE, at det der kommer ud er lidt gulligt og smager lidt af salt?

er det tis?

hun siger selv at det altså ikke føler som om hun tisser, og man kan mærke i hendes underliv at det er en rigtig orgasme?

Hjælp

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 110 point
Dato : 21-01-08 14:43
Kommentar
Fra : zith

Dato : 21-01-08 14:47

Nu er jeg ikke en professor i det eller noget. Men sys efterhånder jeg har læst temmelig mange steder hvor de spørger om nognelunde det samme som dig.

Dem der så svare "de kloge hoveder" de siger at det ikke er tis men at det er noget væske som kommer ud fordi hun for en orgasme og nogen gange mere end andre.

De siger så også at hvis man kommer længere ind i pigen skede og onanere derinde, så kan hun godt finde på at sprøjte lidt og det er det samme som kommer ud når du slikker hende.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 14:49

Citat
der er tale om et prostatalignede sekret udskilt fra Skenes kirtler
mener man.

Godkendelse af svar
Fra : Addicted_to_antrax

Dato : 21-01-08 15:03

Jamen det lyder jo meget som det.... :)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 15:06

Tjaee - Som du kan læse, kan der være tale om både og LOOL Men du må nappe en smagsprøve. Du kan jo tage en teske med på platformen, hvis ikke du vil risikere at få hele sylten smurt ind i tis

Tak for point.

Kommentar
Fra : sissebruel

Dato : 11-02-09 18:29

Nogle kvinder sprøjter altså ganske meget når de kommer (ved jeg af erfaring) - der kan faktisk komme op til ½ dl. hvilket er ret meget. Det er en svagt gullig vædske som presses ud af kirtler, smager en lille msule syrligt / salt, så det er næsten helt sikkert det du oplever. Faktisk er det sådan at der hos mange kvinde bliver lukket af for urin, fordi orgasmekramper trykker på urinrøret - og der derfor ikke kommer urin ud samtidig.

Håber at svaret kan bruges :)