/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Nattero!
Fra : Laika_pigen
Vist : 677 gange
110 point
Dato : 20-01-08 03:30

Måske skal det slet ikke være her under men bliver snart sindsyg!!!

Vores ellers så flinke naboer har en lille chihuahua. De passer så åbenbart en hund som IKKE kan finde ud af at være alene hjemme!

De 2 hunde har så stået og gøet helt sindsygt siden kl. 22.30 Nu er jeg ved at være pisse træt af at høre på det!

Hvad kan jeg gøre???

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 120 point
Dato : 20-01-08 03:43

Find nogle ørepropper og kravl dybt ned under dynen, hvis hunden/ene er alene, så kan du jo ikke gå over og bede ejerne om at få ro på dyrene, hvis hundene går ude, kan du så ikke pudse din hund på dem, nej nej det må du vist ikke

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 03:45

Havde selv kvalt de 2 hunde hvis de gik ude. Men det er desværre i boligblok, hvor vi bor i nr.2 opgang så folk til begge sider er ved at være pænt trætte af det!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-08 03:50

Citat
folk til begge sider er ved at være pænt trætte af det!
så er nok ikke lige nu at jeg skal foreslå dig at skrue godt op for musikken, desværre har jeg ikke rigtig nogle gode forslag, lige til den aktuelle situation, men når ejerne kommer hjem, så må du/i tage en snak med dem, for at forhindre gentagelser, virker ørepropperne ikke ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-08 03:57

Her ude på prærien er der ingen hunde som gøer, håber du får din nattesøvn selv om den bliver lidt forsinket, nu vil jeg se dyner

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 03:57

Nu har jeg fundet deres nummer på nettet og har sendt HAM en sms. Hvor i jeg skriver!

Citat
Det er fuldstændig uacceptabelt at i tager i byen mens i passer hund som i burde vide, da det er din svigermors hund, IKKE kan være alene hjemme holder flere opgange vågen med gøen!Så agter at klage til boligforeningen Mandag!

Så skriver han så tilbage.

Citat
Vi er godt klar over problemet! Men har en aftale med et vennepar. Så derfor er vi i byen! Vi er kede af at de står og gøer. Men forventer at ta hjem om 1½times tid.
Men han vil heller snakke med os om problemet frem for vi klager.

Det kan jeg så udemærket godt forstå han vil! Hvem vil ikke heller snakke om tingene end at blive smidt ud?!

Jeg vil også snakke med ham først, men er stadig MEGET utilfreds over de bare tager i byen når de åbenbart godt ved hunden ikke kan være alene og da slet ikke et "fremmed" sted!

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 03:58

Ser min dyne allerede, sidder med den omkring mig! Ville heller ha den over mig inde i min dejlige varme seng.

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 03:59

Tak for svaret o.v.n..

Kan bare snart ikke se hvad jeg skriver mere, så vil prøve ignoren også finde min seng igen.

Tak for dit svar o.v.n..

Sov godt når du kommer der til.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-08 04:01

Jeg forstår din utilfredshed udmærket, nu du har fået forbindelse, kan du så ikke presse på ? Halvanden time er længe at vente, og klokken er vel så mange at det meste bysjov er oplevet

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 04:03

har forsøgt men de siger den sidste natbus kørte kl.03 her til også taxa er ikke til at få fat i. Tror bare det er en ringe undskyldning!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-08 04:05

Selv tak, hyggelig med en nattesludder håber du får din skønheds søvn og slet så lige det andet spørgsmål, jeg ser ud af vinduet hvis jeg mangler stjerner du kan jo få brug dine point til et rigtigt spørgsmål, nat nat

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 04:10

Så nu er det gjordt. *GG* Og læs lige begrundelsen.

Altid hyggeligt med en lille nattesludder. Og det med skønhedssøvnen den har jeg nemlig også brug for, derfor jeg øffer. *GG*

Han har forresten lige skrevet til mig, han syntes det var et angreb mod hans person at jeg havde kontaktet politiet! Men nu er det bare sådan jeg har IKKE snakket med politiet om det! Derfor jeg skrev her. For at få en anden løsning end dem.

Sådan en tumpe!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-08 04:16

Ja der må være noget han har misforstået, måske er der kommet lidt rigelig vædske indenbords, nu går det virkelig ikke mere, ellers er det dig som holder mig vågen

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 20-01-08 04:20

garanteret en af de andre naboer der har kontaktet politiet

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 04:21

Smut så i din seng ellers bliver jeg nød til at klage over du holder mig vågen tiltrods for jeg næsten intet kan se mere.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 04:22

simmaster det er også mit gæt. *GG*

Men tror faktisk de er kommet hjem nu for hundene holder da kæft nu! Sikke da en guds velsignelse af ro der er kommet nu!

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 20-01-08 08:49

Ok, den er lukket men:

Hvis han giver dig skylden for at have ringet til politet, husk at gøre det klart at det ikke var dig...

Folk kan sq være vattede, her dagen efter kan man risikere at ingen vil vedkende sig at der var et problem, især hvis du skal til at døje med represalier i højere eller mindre grad.

Hvis du i forvejen taler med dine øvrige naboer foreslår jeg at du får klaret af med dem om i står sammen om det her, og evt. finder ud af hvem af jer der har ringet til politiet.

MVH.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 09:20

Ak ja hvis bare ens problemer ikke var større jeg bor et sted hvor der køres grus/salt på veje fra med lastbiler om natten når der er optræk til frost og så tænder de de store spots som på en fodboldbane og nogle bor klods op af et togspor Jaeee man ka vende sig til meget selv uden propper i ørerne og bind for øjnene og gaffa for munden

Mvh Sunowich