/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Bestemt billede på bestemt dat
Fra : spimmer
Vist : 754 gange
500 point
Dato : 16-01-08 07:12

Hej.
Jeg har fået en opgave, som jeg er nødt til at bede om hjælp til:
Jeg er frivillig på en computer cafe i det lokale Dagcenter.
Her vil man gerne have, at der dukker et flag og et billede op på centrets computere, når de bliver tændt og en af brugerne har fødselsdag!
Hvad gør jeg?
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 16-01-08 07:33

Installerer noget kalendersoftware af en art!

Dette sættet op til at poppe op på mærkedage!

/Torben

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 250 point
Dato : 16-01-08 08:32
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 09:42

Du henter et flag Gif der bevæger sig og så sætter det op som pauseskærmsbillede

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 09:45

Højreklik på skrivebordet vælg egenskaber skrivebord hent billedet frem der

Mvh Sunofisk også tillykke herfra

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 22:18

Sunowich.. LOL

Du kan da ikke bare sætte det op som pauseskærm, det skulle jo kun poppe op når en af brugerne havde fødselsdag, desuden går jeg udfra at på en computer café vil det være sjældent at pauseskærmen kommer i brug, da folk jo netop er der for at bruge pcén vil den nok ikke stå urørt længe nok til at pauseskærmen aktivere

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 22:25

Det har du nok ret i men hvad skal han så gører?? for du har vel også en løsning

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 22:42

Nej, her har jeg ikke en løsning, og det var ikke i ond hensigt jeg skrev tilbagemelding på dit indlæg, bare en konstatering af at det ikke ville du.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 02-02-08 10:02

Er der ingen, der har et godt bud? Jeg har ikke mulighed for at øge pointene - jeg har pointene, men der er ingen steder på siden, jeg kan øge pointene!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-02-08 10:05

500 point er max

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 04-02-08 09:26

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-02-08 10:23

selv tak