/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
job hjemme
Fra : macolle
Vist : 5640 gange
50 point
Dato : 15-01-08 19:36

Hej
Jeg vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig
jeg har brug for et hjemme job enten med at pakke eller montage eller begge dele jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer eller kender nogle der kan hjælpe mig hurtigst mulig da jeg bliver nød til at få et job hurtigst mulig

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 15-01-08 19:51

Prøv at se den blå avis - der er masser af annokncer.
elkommen til Den Blå Avis Job og ansøgninger I menuen til venstre finder du vores ledige stillinger. Jobansøgninger sendes til job@dba.dk

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 60 point
Dato : 15-01-08 19:52
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 15-01-08 19:54
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-08 19:57

Du skal henvende dig i de firmaer i dit nabolag, der kan tænkes at have sådan et job.

Jeg har selv pakket dimser.

Du skal være forberedt på, at det arbejde du evt. får er noget der fylder og sviner, har du plads til det??

Hvis du kan finde sådan et job, så spørg om du kan få materialerne bragt, ellers æder det hele sig op i transport.

Når vi knoklede, kunne vi have ca kr. 10 i timen før ambi, så jeg kan ikke anbefale dig at have sådan et pakkejob

Godkendelse af svar
Fra : macolle

Dato : 20-01-08 20:27

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-08 20:37

Du skal godt nok pakke meget for at tjene de penge ind igen, som du skal give i kontingent

Priser
• Oprettelse inkl. en måneds abonnement DKK 249,-
• Derefter månedlig - (Opsigelse kan ske fra dag til dag) DKK 60,-
Alle priser er incl. moms

Klik på Tilmelding for at fortsætte.

Fra det link du lige har godtkendt

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-01-08 21:01

selv tak

Kommentar
Fra : louisehjensen

Dato : 08-03-08 15:27

Hej.

Prøv at tjekke denne hjemmeside. www.shopandwork.com