/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Mål på ammepude
Fra : Camillasmoster
Vist : 6835 gange
100 point
Dato : 14-01-08 07:52

Hejsa

Jeg mangler målene på en ammepude - evt. et mønster.

Håber, at der er en, der vil/kan tage mål af en sådan pude.

Har kikket på Nettet, men der er aldrig mål på disse puder.

Moster

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 14-01-08 08:20
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-01-08 08:44
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-08 13:03

En syvejledning mere, men desværre på engelsk, håber ikke det er et problem?

http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/pillow.html

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 14-01-08 19:27

Hvis du kan finde det så lav den i "tvillinge størrelse". Det har jeg haft RIGTIG stor glæde af, også når barnet bliver lidt større, at lægge den bagved når de begynder at sidde.
Jeg vil IKKE anbefale Krøyerkugler. De løber væk fra der man har brug for dem. Find noget Fiberfyld. Gerne økologisk eller lign. Tjek om det kan vaskes på 60 grader. (Det bliver man glad for når der er gylp alle vegne)

Held og lykke

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 23-01-08 17:03

Hej milde Moster

Har du fået den syet??

KH Mette

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-01-08 23:59

Tak for jeres svar, har først set dem nu. Har rodet rundt med ingen emiler fra Kandu og nyt mail-program.

Puden skal bruges til min far, som har dårlig ryg og ikke kan sidde lænet forover, når han læser eller gætter kryds og tværs.

Jeg hár lavet puden - gik igang med at tegne, måle og regne og og og. Men den ser ud, som jeg havde forestillet mig, den skulle være.

Desværre ikke noget med en lille bebs........

Så jeg må jo til afgørelsens øjeblik.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-01-08 00:04

HelleBirgitte - sådan! tak.

Uha, Nordsted1 - de englændere måler jo i Inch.... så desværre.

metteto - desværre - er ikke til en bebs.

Det kunne jeg jo også bare have skrevet

Moster

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-01-08 00:05

Tak for svaret HelleBirgitte.

Du fandt den rigtige facon og målet på den

Moster

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-01-08 07:57

selv tak Håber puden kan hjælpe din far. Det var da kreativ tænkt!