/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
WMV TIL AVI ???
Fra : solling
Vist : 831 gange
100 point
Dato : 09-01-08 19:41

HEJ ER DER NOGEN DER KENDER TIL ET GRATIS PROGRAM DER KAN KONVERTERE FRA WMV TIL AVI ??? HAR PROVET WINAVI MEN DER FIK JEG KUN LYDEN MED.... MOVAVI VIRKER PERFEKT MEN ER DESVÆRRE IKKE GRATIS OG KONVERTERER KUN 30 % I PRØVEVERSIONEN..
HÅBER NOGEN KAN HJÆLPE

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-01-08 19:57

Hvorfor et program?,gør det online her og gratis

http://media-convert.com/

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 09-01-08 19:58

Har godt nok ikke prøvet den, men synes det ser lovende ud, og så er det shareware.

http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=26531

Kommentar
Fra : solling

Dato : 09-01-08 20:07

HEJ HEJ
ONLINECONVERTEREN KAN DESVÆRRE KUN TAGE SMÅ FILER...

SIMMASTER... DET ER DESVÆRRE IKKE GRATIS, MEN EN PRØVEVERSION DER KUN KONVERTERE 50%
MEN TAK FOR BUDDENE

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 09-01-08 20:11

hent programmet "Super" fra http://www.erightsoft.info/GetFile.php?SUPERsetup.exe det skulle være i stand til at løse problemet, det kan konvertere stort set hvad som helst til hvad som helst.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 09-01-08 20:12

sidder din caps lock fast?

Kommentar
Fra : solling

Dato : 09-01-08 20:16

HEJ HEJ HAR OGSÅ PRØVET SUPER MEN DEN VILLE IKKE KONVERTERE FILEN

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 20:17

Citat
HAR PROVET WINAVI MEN DER FIK JEG KUN LYDEN MED

DET ER FORDI DU RÅBER - SÅ KOMMER KUN LYDEN MED - BILLEDERNE BLIVER BANGE....

Så skrue ned for lyden og prøv denne - så kører det bare

http://www.jakeludington.com/ask_jake/20050911_convert_wmv_to_avi.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 20:19

Og lige en reminder...

Inden længe begynder Kandu at lukke dine åbne spørgsmål - så du kan nå det endnu.....

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 09-01-08 20:28

hvis super ikke virker, så vil jeg mene at der er en pæn chance for at den pågældende wmv er korrupt på en eller anden måde.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 09-01-08 20:49

Hallo:

Du vil tage en lav-kvalitets fil og gemme i et højkvalitets format ???? (hvorfor???)

Det kan sagtens lave sig gøre ganske simpelt, jeg har lige prøvet. Jeg havde en stump video (WMV), som fyldte ca 67 MB, som jeg prøvede at gemme som AVI, no problem, og dog nu fylder den 420 MB!!!!!!! Kvaliteten bliver altså ikke bedre!!!!!
Det eneste der sker, er at det kommer til at fylde meget mere (hvad sjov er der lige i det???)

Nå men du vil vel også gerne have programmets navn??????

Du har det sikkert allerede på din PC, nemlig:::: Windows Movie Maker 2 (standard i feks XP)

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 10-01-08 21:02

Hvad så solling ??? Jeg syntes, at du blev lidt tavs.

MVH

Accepteret svar
Fra : filmbent

Modtaget 100 point
Dato : 11-01-08 11:36

Her kommer programmet som er gratis og som kan det su savner

http://avidemux.berlios.de/

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 17-01-08 00:20

Solling!!!

Deltag nu i din egen tråd eller luk den!

Hvor svært kan det være at følge sit eget indlæg til dørs.

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 15-03-08 12:31

Tak for svaret filmbent.